Pagina 6 van 10

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 11:19
door marcooooo
Hoe doen jullie dat met het weglaten van de gebruikersnaam en het wachtwoord? Ik krijg dan de melding dat dit verplicht is en kan dan dus ook niets doen...

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 12:42
door merapeak
Net alles even weer nagelopen. Eweka werkt weer normaal en KPN doet het alleen zonder gebr naam en ww. Wel heb ik nu dubbele snelheid bij KPN 1.6 MB ipv 800 Kb !!!!!!!!
Ben benieuwd hoe dit verder gaat.

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 13:36
door haze
Oplossing voor het KPN probleem betreffende foutcode 502 gebruikersnaam en wachtwoord is niet correct.

Klik op bewerken
klik op provider
vul het volgende in bij

Provider Anders
adres news.kpn.nl
poort 119
verbindingen 3

gebruikersnaam en wachtwoord blanko laten DUS NIETS INVULLEN

Bij mij werkt het weer ik hoop dat het een oplossing is ook voor diegene welke het zelfde probleem hebben

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:04
door newsmaster_KPN
Beste,

KPN heeft het probleem reeds vastgesteld, en er wordt onderzoek gedaan naar de oorzaak hiervan.

Indien u het probleem constateert kunt u de client voor een 1-2 minuutje gesloten laten, en het later opnieuw proberen.
Mijn collega's en ik merken dat het probleem zeer zelden voorkomt en in enkele minuten vanzelf verdwijnt.
Indien u dit anders ervaart, lezen we dit graag.
We zijn opzoek naar de oorzaak en we houden uw meldingen in de gaten.

Ter info. we hebben deze week versneld een nieuw server platform in gebruik genomen.
Deze zal stabieler en sneller zijn, en zal de dienstverlening voor u verbeteren. In de praktijk bevat deze nog wat kleine opstart problemen.

Excuses voor het ongemak, namens KPN.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
news admin
KPN

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:09
door Wheaten
Hoi Sebastiaan,

Bedankt voor het bevestigen, van de problemen bij KPN en het melden dat jullie druk bezig zijn dit op te lossen. TOP.

Indien er problemen zijn, hoe kunnen de mensen dit melden bij KPN?
De mensen die problemen ondervinden worden door KPN niet te woord gestaan. Ons forum helpt deze mensen graag maar zijn geen helpdesk voor KPN.
Ik heb KPN net gebeld en deze zeggen geen foutmelding betreffende hun Newsserver te kunnen vinden. Volgens de medewerker mogen zij ook geen ondersteuning geven wat betreft de Newsserver
Alvast bedankt.

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:32
door newsmaster_KPN
Beste,

Ik informeer u nog graag, dat het niet gebruikelijk is dat we op forums reargeren.
Ik zal niet actief deelnemen in dit forum.
Indien u wenst, kunt u melding maken bij KPN van de problemen. Hierbij moet ik u informeren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt bij gebruik of instellen van usenet.

Een bericht op uw klachten leek me op z'n plaats.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:35
door tjbeer
:lol: Top ! Het werkt weer , bedankt Haze :clap:

Heb gisteren ook met KPN zitten bellen maar news server problemen worden volgens KPN protocol niet ondersteund :crazy:

'k ga nog snel wat binnenhalen .. Tnx !

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:41
door Wheaten
newsmaster_KPN schreef:Beste,

Ik informeer u nog graag, dat het niet gebruikelijk is dat we op forums reargeren.
Ik zal niet actief deelnemen in dit forum.
Indien u wenst, kunt u melding maken bij KPN van de problemen. Hierbij moet ik u informeren dat de helpdesk geen ondersteuning biedt bij gebruik of instellen van usenet.

Een bericht op uw klachten leek me op z'n plaats.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Jansen
Hoi Sebastiaan, zie PB.
Ik denk dat mijn eerdere melding niet helemaal duidelijk was, gezien je response.
Natuurlijk stellen we het op prijs dat KPN een melding plaatst, sterker nog doe dit meteen als er problemen zijn.
Waar ik op doel: dat de problematiek nu pas naar 4 dagen bevestigt wordt. en wij veel tijd kwijt zijn met het oplossen/verzinnen van oplossingen voor de eindgebruiker.

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:52
door mariposa
bij mij werkt het ook weer, maar als ik al iets aan het downloaden ben en ik wil nog iets selecteren om te downloaden zodat het in de wachtrij komt dan krijg ik de foutmelding van gebruiker...eerder kon ik meerdere films selecteren en die kwamen onder downloads in de wacht, maar dat wil nu dus niet meer :S ook kan ik mijn verbindingen niet aanpassen naar 3...alleen 4 of meer

Re: fout in gebruikersnaam en of wachtwoord

Geplaatst: 18 jun 2011, 14:54
door Wheaten
@ mariposa

Je kan toch handmatig je verbindengen instellen? Door servers.xml aan te passen?