Pagina 5 van 6
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 22 dec 2015, 22:18
door Toveropa
Ik heb inderdaad Sunny benaderd en het probleem is binnen 1 dag opgelost. na mijn betaling is er waarschijnlijk iets niet goed gegaan en hebben mijn account uit en weer aangezet en het probleem is verholpen.
Ook langs deze weg bedankt Jethea voor je tip.
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 31 dec 2015, 16:10
door RFTC
@Toveropa,
ik heb Sunny net een mailtje gestuurd.
Hoop dat ze het snel veranderen!
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 22 jan 2016, 19:28
door Ypsos
Ga naar
Mijn Sunny
Inloggen....
Ga naar
instellingen bewerken
NTTP uploaden inschakelen
Vervolgens krijg je nog een mail op je opdracht te bevestigen.
Een kwartiertje wachten en het is voor elkaar.
mda Albertos voor de tekst
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 22 jan 2016, 21:03
door Jethea
Super tip, dank je wel, want iedere keer stuurde ik een mail bij het opnieuw verlengen om de maand. Maar de volgende keer doe ik het ook zo......
Dank je wel
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 22 jan 2016, 22:21
door Qtexl
ik kon eerder vandaag geen bedankjes meer plaatsen ...
ypsos verwees me naar de mogelijke oplossing om deze NTTP aan te zetten doch deze stond al aan !
daarop heb ik een mailtje gestuurd naar de Sunny support met de vraag om effe de schakelaar betreffende de " postings " om te zetten !
*dit is dan ook gebeurd want ik kan nu wel terug een bedankje neerzetten in spotnet .
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 26 jan 2016, 18:57
door Simon Karreman
Klopt helemaal
Ik heb ook sunny benaderd en kreeg deze mail terug
Geachte klant,
Bedankt voor uw verzoek.
Graag willen we u informeren dat u voortaan zelf posten in kunt schakelen.
Dit kunt u doen door in te loggen op onze website en te kiezen voor 'Instellingen bewerken'. U ziet onderin een oranje-rode balk waarin staat 'NTTP upload: uitgeschakeld (klik hier om in te schakelen)'. Door op de balk te klikken kunt u posting aanzetten.
Als u nog vragen heeft, dan horen we het graag.
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
En inderdaad ik kan weer reacties plaatsen
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 07 feb 2016, 18:21
door fritzzZZzz
idem dito hier sinds gisteren....
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 26 feb 2016, 21:13
door Musky
Nou ik zit nu dus ook met het probleem 440, mooi klote,,,,wie o wie heeft de juiste oplossing??????
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 26 feb 2016, 21:34
door mesa57
De oplossing staat hierboven ?
Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet
Geplaatst: 28 feb 2016, 21:57
door Azaroth
Ik heb hetzelfde probleem, het was altijd goed en zo ineens kon ik geen reacties meer plaatsen (code 440)
Erg vervelend, want ik wil wel graag iemand bedanken voor wat ik krijg.