Pagina 5 van 6

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 04 dec 2013, 23:11
door Blauwbek
wilram schreef:probleem lig gewoon bij ziggo
Dit lijkt mij een redelijk correcte conclusie.

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 09:23
door ligte217
Heb hier hetzelfde probleem. Contact gehad met Ziggo en hebben daar toegegeven dat ze problemen hebben met de nieuwsserver. Ik gebruik nu in Spotnet bij providernaam Anders en bij adres 212.54.40.12 vervolgens je gebruikersnaam en wachtwoord. Hier doet alles het weer. Succes

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 11:14
door knor
Vandaag Ziggo gebeld na ruim 1 week storing!
alles geprobeerd wat op het forum vermeld staat, helaas niets gelukt.

Via Ziggo helpdesk een extern nummer gehad ( 0900-1876 van 60ct p.m :shock: ) die mij meer informatie kunnen geven.
Het blijkt dat er ruim meer dan 1 week problemen zijn met de externe server( bij mij in de regio ) met de foutmelding Socket Closed 954.
Einde deze dag schijnt het opgelost te zijn volgens Ziggo.

Ben benieuwd!

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 14:27
door leona69
Kan iemand mij helpen ook bij mij werkt het al een week niet, steeds socked closed. Ook de aanwijzigingen hierboven gevolgd, werkt ook niet.

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 14:35
door Adri 1
Bij mij deed hij het ook niet allemaal foutmeldingen.
Ook het IP adres 212.54.40.12 van Ziggo ingegeven en hij doet het weer.
Als je Ziggo belt kun je ook een gratis nummer bellen dit is 1200.

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 14:50
door Carien1983
Ik heb dit probleem ook al een paar dagen, nu heb ik het IP adres veranderd en hij doet het inderdaad weer, maar als ik iets wil downloaden krijg ik telkens over NZB te lezen, ik had dit in het verleden niet zo.
Kan iemand bij op een duidelijke manier vertellen wat ik moet doen bij die NZB, want ik kan helaas niks downloaden zonder dit...

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 dec 2013, 14:50] --

Ik heb dit probleem ook al een paar dagen, nu heb ik het IP adres veranderd en hij doet het inderdaad weer, maar als ik iets wil downloaden krijg ik telkens over NZB te lezen, ik had dit in het verleden niet zo.
Kan iemand bij op een duidelijke manier vertellen wat ik moet doen bij die NZB, want ik kan helaas niks downloaden zonder dit...

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 15:31
door Adri 1
Dit heb ik gevonden over NZB het is al wel een oud artikel of je moet Spotnet eens opnieuw installeren misschien helpt dit ook.
Dit is het artikel; Florian zegt op 05-12-2010:

Iedereen die problemen heeft (zoals \'Kan NZB niet vinden\'), raad ik aan om versie 1.4, te downloaden. Daarin is dit opgelost.

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 05 dec 2013, 17:18
door Blauwbek
Adri 1 schreef:Iedereen die problemen heeft (zoals \'Kan NZB niet vinden\'), raad ik aan om versie 1.4, te downloaden. Daarin is dit opgelost.
Dat kan ik afraden, de filters zijn namelijk veranderd in de tussentijd.

Ziggo Newsserver Switch

Geplaatst: 05 dec 2013, 20:02
door Ypsos
Ziggo Newsserver Switch

Werking Ziggo Newsserver Switch:
Het IP-adres van de Ziggo nieuwsserver (news.ziggo.nl) schrijven naar het hosts bestand als deze nog niet aanwezig is, of het wisselen van IP adressen.

Voorbeeld wisselen van IP-adres: IP-adres: 213.132.189.35 wordt dan IP-adres: 212.54.40.12
-
Afbeelding
Afbeelding

Pingen naar news.ziggo.nl
Afbeelding
Uitgebreide uitleg staat in: Ziggo Newsserver Switch.pdf (inbegrepen bij download)

Download: Ziggo Newsserver Switch

Edit: (15-12-2013)
Download gewijzigd,
Ziggo Newsserver Switch v1.1

veranderd:
Veranderingen aan het hosts bestand ongedaan maken
Button: Pingen naar news.ziggo.nl
Ziggo Newsserver Switch.pdf

Re: ZIGGO: Socket Closed. (954) vanuit het niets?

Geplaatst: 06 dec 2013, 13:47
door Renee
Bij mij opend de ene keer spotnet wel en de andere keer weer niet. Maar als spotnet wel geopend is dan kan ik niet een spot klikken om te downloaden want dan krijg ik ook weer socket closed, 952. ik zit ook bij Ziggo
Net de nieuwste spotnet gedownload en ik kon de eerste keer iets aanklikken en downloaden maar daarna niet meer. Ook heb ik nog wat downloads staan en die doen het wel.
Groetjes Renee