Pagina 40 van 66

Re: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 13:04
door fastroger
heb dit probleem ook, zal ook mailen.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 14:25
door ardy43
met sunnyusenet gelukkig geen problemen
tip gebruik het gratis weekje proberen,zonder verplichtingen.
misschien heeft in die tijd lightning de boel oporde.
Dubbel geplaatst bericht verwijderd
- MariaK

Re: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 14:30
door asenegawa
Vraag: Is het misschien zo dat deze problemen zich alleen voor doen bij de Nederlandse abonnees?
Ik woon namelijk niet in Nederland en heb zelf al jaren LIghtning maar heb geen last van dit probleem.
Alle bestandsnamen zijn in orde en de posts staan waar ze moeten staan .
De downloads van gisteren en vandaag komen gewoon volledig binnen.
Kortom ik heb met Lightning geen enkel probleem enne nee ik heb geen aandelen in dat bedrijf.

Wanneer dit probleem zich alleen bij de Nederlandse abonnees voordoet dan lijkt het mij belangrijk om dit aan Lightning te melden.
Ze kunnen dan gerichter naar het probleem zoeken en het wordt dan hopelijk ook sneller opgelost.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 15:15
door Magsel
:cry: LU nadelen:
:slecht: Dubbele database in SpotNet.
:slecht: Storing zonder enige melding naar de klant.
:slecht: Niet reageren op e-mail.
:slecht: Niet reageren op tweets.
:slecht: Ze zijn in een half jaar 80% duurder geworden.

:zwaai: Ik ga daarheen waar het gras groener en het iig een stuk zonniger is. Nog 5 dagen en mijn account is afgelopen. :beer:

Re: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 15:17
door avious
Of het alleen bij de NL abonnees is weet ik niet, weet allen dat het probleem gisteren 1 nov is begonnen.
Het lijkt er op dat het weer redelijk werkt heb even wat testjes gedaan en wat ik download komt weer binnen.
Alleen wat van af gister tot ongeveer een uurtje geleden dat blijft niet te downloaden

-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 nov 2011, 20:42] --

Het lijkt er op dat de storing van korte duur is geweest en dat alles weer naar behoren werkt.

Blijkbaar zijn er meerdere payservers met beschadigde bestanden op het moment, heb dit gelezen bij de comments op spotlite.
Beter is ook om deze informatie in een topic te zetten, zo heeft de rest er ook wat aan.Ik zou nog ffe afwachten om te zien wat juist de oorzaak is, misschien heeft het niets met lightningusenet te maken, weet ook niet, greets

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 nov 2011, 15:33
door xZx
@Magsel: so true...

Ben nu trouwens bezig met een web-dl binnenhalen van nog geen uur oud, ziet er weer goed compleet uit.

Nu nog een status pagina op hun site, betere response op mails én een prijsverlaging, dan zijn ze weer een beetje op de goede weg... :mrgreen:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 16:25
door sander
LightningUsenet is dood?
Twitter account bestaat in ieder geval niet meer: http://twitter.com/LightningUsenet

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 17:20
door gsm
Bij mij werkt het nog alleen haalt die vaak oude bestanden weer op.
Ook wordt de db bestand alleen maar groter en de opgehaalde bestanden ouder. Het db bestand was voor het updaten 254kb groot en nu dat die weer geupdate heeft is die 362kb groot en de laatste bestand is van 38 dagen oud en was voor het updaten bij tot gisteren
Net even het db bestand verwijderd en geupdate en nu is het db bestand 134kb groot en de bestanden zijn nogsteeds van 38 dagen oud

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 18:12
door xZx
sander schreef:LightningUsenet is dood?
Twitter account bestaat in ieder geval niet meer: http://twitter.com/LightningUsenet
Hun website is nog wel up and running, maar sinds een kwartier kan ik niet meer connecten met de server. Het zal toch niet he? :evil:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 04 nov 2011, 18:14
door Lowhorn
Hoop het niet. Heb er vorige week nog 30euro heen gedaan!