Pagina 36 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 12 aug 2011, 10:22
door koosr46
Volgens mij het beste wat er is en dan vooral prijs/kwaliteit verhouding. Gebruik het al bijna 2 jaar en nog NOOIT een misser gehad, zelfs niet van posten die ouder dan een jaar zijn. GROTE KLASSE. Ik raad iedereen aan om hier gebruik van te maken, anders ben je een dief van je eigen portemonnee.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 25 aug 2011, 16:27
door bezoeker
De vraag blijft wat een bedrijf uit HongKong (lees China) wil doen met deze "download"gegevens ?

LightningUsenet is a KongShare Ltd. service.

Company: KongShare Ltd.
Name: Lee John
Address: Room 908, 9th Floor, Hutchison House, 10 Harcourt Road
City: Central
Country: HONG KONG
Postal Code: 9th Floor

en via een beveiligde internet poort VPN......kan ik niet inloggen op hun site.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 29 sep 2011, 17:25
door xZx
http://tweakers.net/nieuws/77106/rechte ... deren.html

Ik las zojuist op Tweakers dat LU reseller is van NSE. Iedereen die op het punt staat te vernieuwen, misschien maar beter even wachten totdat er vanuit LU duidelijkheid komt.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 29 sep 2011, 18:58
door asenegawa
xZx schreef:Iedereen die op het punt staat te vernieuwen, misschien maar beter even wachten totdat er vanuit LU duidelijkheid komt.
Beetje onzin joh, LU zit in meerdere landen en bijv. ook al zeer vele jaren in Zwitserland, wat zelfs geen lid is van E.U.
Laat Brein daar zijn tandjes dan maar eens op stuk bijten, gaat ze niet lukken.
Ik heb mijn abo destijds daar afgesloten en wanneer LU Nederland er uit gaat dan kun je gewoon je lidmaatschap verlengen in Zwitserland.
De doorgifte van binaries is heus niet afhankelijk van LU Nederland hoor.
Heel dit zogenaamde succesverhaal van Brein is feitelijk een storm in een glas water en de gevolgen zullen zeer beperkt zijn.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 29 sep 2011, 21:40
door Bv202
LU is altijd al een reseller geweest van news-service. Geen idee waar jij je informatie vandaan haalt, maar dat klopt echt wel niet.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 okt 2011, 10:32
door xZx
Het is inmiddels niet meer mogelijk om langer dan een maand te nemen, waar het tot afgelopen week nog mogelijk was om een 3 maanden of een jaar abo te kopen. Wat mij betreft is dit toch wel een teken aan de wand...

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 okt 2011, 16:00
door Klauwkikker
Bij mij haal ik sinds vandaag geen nieuwe spots meer op met LU. Storing? of zijn ze ermee gekapt?

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 okt 2011, 16:23
door xZx
Nee hoor, werkt gewoon hier.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 02 okt 2011, 16:59
door gsm
Gisteren haalde ik ook geen nieuwe spots meer binnen maar vandaag wel

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 okt 2011, 16:06
door jojo44
Hallo mede gebruikers lightningusenet

Ik heb mijn pc opgeschoond ,nu werkt mijn spotnet niet meer als er voor kan geen bedank berichten neer zetten.
Ik heb op het forum gezocht na oplossing maar na 3 dagen geef ik het op ,ik kom er niet uit
Ik heb iets niet goed staan in het XML file van alles geprobeert en grabit geeft ook aan dat er niet genoeg lijntje heb of zo iets
ik heb windows Xp
gebruik grabit
spotnet staat op nzb downloaden

als iemand mij kan helpen zo niet dan ga ik alles maar er af gooie en opnieuw beginnen
al vast bedankt
Joke

Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="[email protected]" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="[email protected]" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="[email protected]" Password="xxxxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>