Re: En toen stond alles door elkaar
Geplaatst: 11 dec 2011, 20:41
Dat is een bekend probleem van LightningUsenet. Dit komt door de kwaliteit van de server(s) die momenteel word(en) gebruikt. Dit kan door de netwerkbeheerder opgelost worden als hier voldoende prioriteit aan word gegeven. Helaas staat LightningUsenet niet bekend om de goede ondersteuning. De usenet provider I-Telligent heeft dezelfde netwerkbeheerder en heeft een betere ondersteuning. Gebruikers die I-Telligent als provider gebruiken en dit probleem ook hebben kunnen dit melden op hun forum. Mogelijk word er dan iets aan gedaan.
Een paar usenet providers met dezelfde netwerkbeheerder zijn: Speedplaza, NewsXS, 4UX, UseNext, NewsGrabber en SMSUseNET. Grote kans dat deze ook dit probleem hebben. Zo ja, dit op hun forum melden zodat er iets aan gedaan kan worden. Als problemen niet gemeld worden dan zullen ze ook niet opgelost worden.
Bovenstaande gaat niet specifiek over de spot gedaan via de server van Ziggo.
Dit gaat over meerdere spots die niet goed op datum staan als gesorteerd word op id (volgorde van binnenkomst).
Een paar usenet providers met dezelfde netwerkbeheerder zijn: Speedplaza, NewsXS, 4UX, UseNext, NewsGrabber en SMSUseNET. Grote kans dat deze ook dit probleem hebben. Zo ja, dit op hun forum melden zodat er iets aan gedaan kan worden. Als problemen niet gemeld worden dan zullen ze ook niet opgelost worden.
Bovenstaande gaat niet specifiek over de spot gedaan via de server van Ziggo.
Dit gaat over meerdere spots die niet goed op datum staan als gesorteerd word op id (volgorde van binnenkomst).