Pagina 4 van 5

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 24 mar 2011, 20:51
door Deleted User 4825
Probleem lijkt weer opgelost, headers komen weer gewoon binnen op sslreader.eweka.nl (binnen 3 minuten na posten).

gr.,
Frepke

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 24 mar 2011, 23:24
door mitsy
Dit geld ook voor mij, alles komt weer prima binnen. Het probleem heeft zich zelf weer opgelost. Ik hoop alleen dat het deze keer wat langer duurt. :)

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 25 mar 2011, 11:21
door mixmaster
yep , ook bij mij weer in orde , zelfde gegevens ingevuld als bij spotnet en zomaar ineens werkt spotlite weer goed in samenwerking met eweka.

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 25 mar 2011, 11:42
door Ep Woody
Goed om te horen!

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 25 mar 2011, 13:25
door lekkerding
Nou geef mijn portie maar aan fikkie.
Ook hier komt alles weer binnen lopen.

Ach soms zit het mee en soms tegen.

Ieder bedankt voor geboden hulp en het meedenken.

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 25 mar 2011, 17:02
door cyberdad
Hier komt momenteel niets binnen

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 10 apr 2011, 10:46
door Coolsound
Zit dit net door telezen maar heb zins 8 april het zelfte probleem heb spotnet v1.7.4 provider ziggo en ik gebruik de news server van hitnews en ook hier haalt hij geen headers binnen lijkt net of er niets gepost wordt. Iemand hier een oplossing voor

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 10 apr 2011, 11:03
door Psion
Lees dit topic eens door viewtopic.php?f=3&t=2611
Ook hierin melden genoeg gebruikers problemen met hitnews.. Ik ben bang dat wij hier als support forum geen oplossing voor hebben..
Dit lijkt aan de usnetprovider te liggen...

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 16 apr 2011, 10:11
door Deleted User 7399
Is dit nu voor iedereen opgelost of hebben bepaalde mensen er nog steeds problemen mee?

Re: Geen nieuwe spots sind 07.42

Geplaatst: 30 apr 2011, 09:54
door Ambay
Sinds de 28e geen nieuwe spots te zien. Krijg ook de melding: "Server adres van Usenet provider onjuist. Controlleer instellingen". Ik had niets veranderd en tot nu toe nooit problemen gehad, de 29e niet geprobeerd. Vandaag verschillende pogingen zonder succes. Computer opnieuw opgestart geeft ook geen resultaat. Kortom balen...
De laatste 3 pogingen gaven dezelfde foutmelding en 0 resultaten in Nieuw