Pagina 28 van 80

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 15 jul 2016, 19:19
door mesa57
Als je een account bij Sunnyusenet hebt, dan moet je posten toestaan in je profiel aanzetten (bij Sunny).
Bij andere providers moet je contact opnemen met de support van je provider.
Welke fout krijg je trouwens ?

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 16 jul 2016, 12:21
door jupiler666
wij zitten met internet bij delta/zeelandnet maar ik ben aangemeld bij spotnet onder mn wondernews account welke nu Yabnews is geworden...
Foutmelding: Spotnet ID (user key)niet gevonden. SLuit spotnet af vewijder de database en start spotnet overnieuw.
Maar als ik dat doe ist daarna nog precies hetzelfde.....

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 16 jul 2016, 14:46
door mesa57
Heel vervelend zeg.
Spotnet maakt alleen een nieuwe userkey aan nadat de database volledig overnieuw is opgebouwd.
Uit vorige posts begrijp ik, heb je het proces van het vullen van de database afgebroken.
De userkey is dan nog niet aangemaakt.
Je moet de database (.dbs en .dbc files in c:\programdata\spotnet) helaas volledig verwijderen om dat proces opnieuw te kunnen uitvoeren.
E.e.a. is een beveiliging tegen spammers zodat niet zo gemakkelijk van ID gewisseld kan worden.

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 16 jul 2016, 20:58
door jupiler666
oke...ik zal dit morgens eens proberen, dan laat ik hem lekker rammelen als we weg zijn en hopleijk is hij savonds dan weer up to date :)

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 27 jul 2016, 07:15
door JanDoedel
Goedemorgen!
Voordat ik de deze versie installeerde, kon ik met een rechtermuisklik het TAB-bald sluiten, waar ik op dat moment aan het lezen was. Met deze versie kan dat ook, maar.. met de oude versie (1.8.1) ging ik terug naar het overzicht en met deze versie kom in in een (ander) geopend TAB-blad. Daar ik er af en toe best wel veel open heb, is het soms lastig. Soms klik je wel eens teveel of te snel, het kan natuurlijk ook aan een vieze muis liggen.. Is dit misschien mee te nemen in de volgende update?
Bedankt alvast! :clap:

Unable to connect to remote server

Geplaatst: 27 jul 2016, 12:14
door harrielv
Spotnet 1.8.6.3. geïnstalleerd (eerst de oude helemaal verwijdert) maar werkt niet goed. Nieuwe spots staan er prima op maar download werkt maar een (1) keer. De volgende download komt in de lijst te staan, maar start niet. Na lange tijd of bij bv pauzeren/verwijderen komt de boodschap Unable to connect to remote server.
Stoppen en starten van Spotnet helpt niet. De enige oplossing is computer helemaal stoppen en weer opstarten. Dit is niet te doen als ik bv 10 bestanden wil downloaden.

Iemand een suggestie/oplossing ?? Ik heb al van alles geprobeerd (verwijderen incl sabnzbd, anderen download map etc) maar niets helpt.

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 27 jul 2016, 14:33
door mesa57
@JanDoedel : dat kun je instellen bij instellingen :
Afbeelding

@harrielv : misschien kun je wat meer info geven door een eigen topic aan te maken mbv support template.

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 28 jul 2016, 19:19
door razerbe
mesa57 schreef:@JanDoedel : dat kun je instellen bij instellingen :
Afbeelding
Ik heb deze optie niet hoor.
Afbeelding
Ik heb versie 1.8.6.3

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 28 jul 2016, 19:40
door mesa57
Ok, sorry, komt eraan in de volgende versie :)

Re: Spotnet Classic 1.8.6.3

Geplaatst: 30 jul 2016, 17:14
door jupiler666
jupiler666 schreef:oke...ik zal dit morgens eens proberen, dan laat ik hem lekker rammelen als we weg zijn en hopelijk is hij savonds dan weer up to date :)
tis wat later geworden door vakanties en andere zaken met het verwijderen van die bestanden en het opnieuw dowloaden van alle spots is het probleem nu opgelost :)
Dank voor de hulp :)