Pagina 27 van 66

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 09:43
door maykel
Zelf heb ik geen problemen ondervonden met Lightningusenet.
Ik heb het eerst een maand geprobeerd en ik baalde dat ik niet eerder van Eweka naar Lightningusenet ben gestapt dat had een hoop geld gescheeld. :goed:
Ik heb nu voor 100 dagen betaald, en had binnen 1 minuut al de inlogcode. :clap: :clap:
Ik hoop wel dat ze stoppen met ip adressen meesturen met headers, dat was het enige voordeel met Eweka die ik nu mis.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 11:04
door sportfan27
1.Nee daar zit geen mail van LU in vanaf gistermiddag een paar keer nagezien

2,Jazeker want de 1e mail is verstuurd nadat ik op de site ingelogd heb en het antwoord kwam in mijn mailbox die ik bij registratie heb opgegeven

3.Ja ik heb me 12 maart al gerigistreerd en eergisteren de 16e maart de betaling gedaan.

4.Jazeker daar heb ik in mijn mailbox een bevestigingsmail gehad met daarin de link waar je op moet klikken en dan kom je automatisch in het schermpje terug dat het mail adres geverifieeerd is


Bedankt voor het meedenken ik zou willen dat men dat bij LU ook even deed of moet ik Youp zijn hulp maar inroepen
Tja, dan lijkt het er idd op dat het bij jou is mis gegaan, wel vreemd dat ze niet op je mails reageren want normaal doen ze dat wel.
Ik zou het dan verder ook niet weten, het is maar 2,50 wat je eventueel nu kwijt bent maar ik begrijp dat je vertrouwen in Lighting door dit gedoe weg is.

edit:

Ik was nog iets vergeten, deze week heeft Lighting wel een paar keer storing gehad, op 14 maart oa. Site was niet bereikbaar en connecten met de download server was ook niet mogelijk, misschien dat je daar last van hebt gehad, zou best kunnen dat ze deze week wat last hebben gehad van meer storingen en dat jij daar precies in bent gevallen tijdens je betaling. Het is maar een theorie....
Neemt niet weg dat ze gewoon moeten reageren op je mails natuurlijk.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 11:30
door xZx
sportfan27 schreef: Tja, dan lijkt het er idd op dat het bij jou is mis gegaan, wel vreemd dat ze niet op je mails reageren want normaal doen ze dat wel.
Mijn ervaring is -helaas- dat LU alleen reageert bij makkelijk te beantwoorden vragen. Zodra je 'moeilijke' vragen gaat stellen (zoals bijv. wanneer ze het uppen gaan anonimiseren), dan geven ze gewoonweg niet thuis. Jammergenoeg kun je alleen contact opnemen via een contactformulier, telefonisch is niet mogelijk (maar dit is ergens ook wel weer te begrijpen, ze willen immers geen moeilijke vragen over de telefoon... :P ).

M.b.t. de server op zich ben ik tevreden, zeker gezien de aantrekkelijk lage prijs (ben bereid meer te betalen voor anoniem uppen, indien nodig), maar ze mogen echt eens iets gaan doen aan hun klantenservice.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 11:37
door sportfan27
xZx schreef:
sportfan27 schreef: Tja, dan lijkt het er idd op dat het bij jou is mis gegaan, wel vreemd dat ze niet op je mails reageren want normaal doen ze dat wel.
Mijn ervaring is -helaas- dat LU alleen reageert bij makkelijk te beantwoorden vragen. Zodra je 'moeilijke' vragen gaat stellen (zoals bijv. wanneer ze het uppen gaan anonimiseren), dan geven ze gewoonweg niet thuis. Jammergenoeg kun je alleen contact opnemen via een contactformulier, telefonisch is niet mogelijk (maar dit is ergens ook wel weer te begrijpen, ze willen immers geen moeilijke vragen over de telefoon... :P ).

M.b.t. de server op zich ben ik tevreden, zeker gezien de aantrekkelijk lage prijs (ben bereid meer te betalen voor anoniem uppen, indien nodig), maar ze mogen echt eens iets gaan doen aan hun klantenservice.
Tja, als ze een goede klantenservice zouden hebben dan zouden ze geen 2,50 kosten, sommige mensen willen echt voor een dubbeltje op de 1e rij.
Het viel mij al mee dat alles uberhaubt werkt voor die knaak.
Feit blijft wel dat ik met Lighting 378.000 spots binnen haal en met Eweka maar 257.000 en Eweka is toch 3x zo duur dus zeg het maar...

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 11:53
door xZx
sportfan27 schreef: Tja, als ze een goede klantenservice zouden hebben dan zouden ze geen 2,50 kosten, sommige mensen willen echt voor een dubbeltje op de 1e rij.
Het viel mij al mee dat alles uberhaubt werkt voor die knaak.
Feit blijft wel dat ik met Lighting 378.000 spots binnen haal en met Eweka maar 257.000 en Eweka is toch 3x zo duur dus zeg het maar...
Euh, nou, nee hoor, lees mijn reactie nóg eens ;) . Ik had al aangegeven meer te willen betalen voor het anoniem uploaden, ik hoef echt niet persé voor een dub op de 1e rij, wat ik wél op z'n minst verwacht (en in dit geval doel ik dan eigenlijk méér op de situatie van jimny) is dat LU mails netjes beantwoordt, en dan natuurlijk vooral van klanten die een probleem ondervinden. Is niet te veel gevraagd hoor, zélfs niet als je 'maar' 2,50 betaald, is een hele kleine moeite om een klant te helpen.
Tenzij ze klanten kwijt willen natuurlijk, dus zeg het maar... :mrgreen:

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 13:18
door jimny
Vanmorgen nog een keer via het contact formulier op hun site mijn probleem voorgelegd en nu 4 uur later wederom geen bericht mogen ontvangen, dus ook geen inlogmailtje.
Ik ga deze site bij http://www.opgelicht.nl zetten, zoals eerder gezegd door mij het gaat me niet om die 2,50 maar wel op de manier waarop men omgaat met mijn klacht.
Hoop tevens dat ik hier op het forum anderen wakker schud want wat bij mij gebeurt is kan u ook overkomen, dus mijn advies is bij deze ga niet in zee met dit soort opichters.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 13:45
door loulou
Heb al dik 3 maanden een account bij Lightning en was er zodanig tevreden over dat ik 4 vrienden en kennissen deze server kon aanbevelen en deze zijn dan ook overgestapt naar Lightning.
Snelheid was steeds goed en constant.
Nu zijn we al meer dan een week aan het sukkelen met de geweldige trage snelheid.
Soms niet hoger dan 30KB/s.
Reeds tweemaal via hun contactsite een berichtje geschreven met de vraag wanneer het probleem zou opgelost zijn maar ze hebben de onbeleefdheid om je niet te antwoorden.
Hier voel ik, en ik niet alleen, me wel bij de ballen genomen. Volle pot betaald en plots gedaan met de beloofde snelheid.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 14:02
door DeWally
Hier van tzelfde laken loulou, snelheid laat wensen over met lightning, hier momenteel de snelheid hmhmhm durf het hier bijna nie melden, vergelijk het maar ik rijd met oud veloke... pfff zeg
en dat ze spijtig niets laten weten, vind ik ook straf...
mvg deWally,

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 14:13
door Magsel
Ik snap er nix van, geen centje pijn hier in Den Haag met Ziggo en LU.

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Geplaatst: 18 mar 2011, 14:19
door sportfan27
Voor diegene die problemen hebben met de downloadsnelheid:

Downloaden jullie via Spotnet zelf of via een externe client zoals Grabit oid ?

Via Spotnet zelf zakt de snelheid bij mij namelijk ook regelmatig in maar via Grabit nooit last van.