Pagina 22 van 44
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:06
door Anjaxs
Hetzelfde bij mij.
Geen nieuwe spots meer vanaf 20 januari 2016 14.39 uur
Internetprovider Ziggo.
Payserver Sunnyusenet.
Spotnet versie 2.0.0.158.
Downloaden van oude spots lukt wel.
Gr. Anja
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:09
door cormar
hi , ik ben de antwoorden van sunnyusenet zat. ik zit nu bij eweka en alles loopt normaal. abo voor een maand en kijken hoe het bevalt , maar slechter kan niet.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:14
door Knopie88
Ben juist weggegaan bij Eweka omdat er veel bestanden niet compleet waren. Echt heel veel.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:21
door fons716
Gratis account van tweaknews aangemaakt en hij update weer.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:23
door mustang67
Bij mij werkt spotnet ook niet meer bij sunnyusenet v2.0.0.158

Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:29
door meervander
Na 3 emails naar Sunnyusenet dit antwoord:
Geachte klant,
Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Met vriendelijke groeten,
Helaas heb ik betaald tot oktober. Op mijn ziggo news client werkt spotnet wel gewoon dus probleem zit echt bij hun. Ze doen er gewoon niets aan.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:40
door Knopie88
@meervander:
Hoe log je in op je ziggo account. Dacht dat ook te doen om de headers daarmee op te halen maat ik krijg een timeout bij het verbinden.
news.ziggo.nl / poort 119/ verbinding auto (heb ook 4 geprobeerd)
Inlognaam : mijn hele ziggo mailadres
wachtwoord: wachtwoord wat daarbij hoort.
Mijn inloggegevens kloppen. Ik kan ermee inloggen op webmail bij ziggo.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 22:43
door soest009
Geen problemen ondervonden bij Ziggo, even afwachten wat Sunny doet maar tot dan lekker bij Ziggo de headers slurpen.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 23:06
door Knopie88
Maand accountje genomen bij ExtremeUsenet. Mijn spotnet database is nu aan het bijwerken.
Over een maandje kijke ik wel of Sunny het alweer doet. Zo niet.., tja jammer dan.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 23:11
door Wheaten
meervander schreef:Na 3 emails naar Sunnyusenet dit antwoord:
Geachte klant,
Wij willen u nogmaals mededelen, dat dit een probleem is van Spot-Net. Let op: Spotnet is niet van ons. Onze service is aan geen enkel programma verbonden.
Bovendien kunnen wij u mededelen, dat onze service wel met andere news clients werkt. Wij willen u nogmaals vragen of u een ander news client kunt proberen.
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Met vriendelijke groeten,
Helaas heb ik betaald tot oktober. Op mijn ziggo news client werkt spotnet wel gewoon dus probleem zit echt bij hun. Ze doen er gewoon niets aan.
Wat je hen nog extra kan melden:
Werkt niet met:
Oorzaak is dat er geen nieuwe headers komen in groep free.pt.
Kan je ze meteen vragen welke client dan wel werkt
