Pagina 3 van 9

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 12:57
door Jethea
Ik heb hier al precies het zelfde probleem en dacht dat het aan mijn spotnet versie lag, dus alles opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp niets, toen ben ik naar de oude pc gegaan met de 1.8.1 van spotnet er nog op en inderdaad daar ook het zelfde liedje.
Alle versies van spotnet worden geblokkeerd denk ik? :slecht: :slecht: :slecht: :slecht:

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:00
door etterke
Haha, alsof wij allemaal usenet gebruiken om legale dingen te downloaden :-)

Spotnet laadt niet met PureUsenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:02
door Deleted User 401
sinds de voorlaatste update laad Spotnet geen updates meer van PureUsenet???

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:06
door wimper
Zojuist verzonden na ontvangst van hun standaard antwoord met verwijzing naar dit forum.

Beste Sunny,

Ik had al op het forum gekeken en zag daar iedereen al klagen over de reactie die jullie hierover aan jullie klanten geven. Dit probleem komt eigenlijk alleen voor bij jullie klanten. Dus alleen de Sunny gebruikers hebben problemen met spotnet. Ikzelf vermoed dat het overgrote deel van jullie klanten gebruikers zijn van spotnet dus wellicht is een wat actievere aanpak gewenst / noodzakelijk.

Als dit niet snel gaat weer werken dan stap ik op, en met mij waarschijnlijk veel meer, zodra mijn abo afloopt. Dit is geen dreigement maar simpel een gevolg van een dienst die niet 100% werkt. Dus zelfs als het probleem bij Spotnet ligt is het misschien toch verstandig hier naar te kijken en dan te melden waarom alleen Sunny gebruikers hier last van hebben.

Voor de duidelijkheid, downloaden werkt wel, de headers krijgen we niet binnen in spotnet.

Met vriendelijke groet,

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:12
door MrSpidey
Duidelijke mail!

Ik zal ook zoiets terug reageren.

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:13
door Jethea
Super zo denk ik er ook over, ikzelf heb ook gereageerd en kreeg ook dit standaard antwoord: "Geachte klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.

We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.

http://www.spot-net.nl/

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!

Met vriendelijke groeten,

--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com "

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:46
door willem58
Ik gebruik pureusenet met ziggo als provider en krijg sinds gistermiddag 1439 ook niets meer binnen.

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:50
door Coontje
Hier hetzelfde,gisteren laadde niets meer onder 1.8. Vandaag 2.0 geiinstalleerd, laadt nog steeds niet. Zit bij Ziggo en heb sunnyusenet.

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 13:56
door Ojeetje73
Weet ik allemaal, de vraag was, ligt het probleem ja of nee bij jullie want
begin nu niet uit de hoogte te doen want enige tijd terug had u wel een
verkeerde schakeling gemaakt, toen vroeg ik ook of het probleem eventueel
bij Sunny Usenet lag en dat bleek was dus ook zo.

-----Oorspronkelijk bericht-----
From: ? Sunny Usenet
Sent: Thursday, January 21, 2016 12:26 PM
To: spankeren@telfort.nl
Subject: [sunny-support #1886141] Mail sent from Sunny Usenet Contact Form

Geachte klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel
programma verbonden.

We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en
kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen
helpen.

http://www.spot-net.nl/

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen
helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons
usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in
principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!

Met vriendelijke groeten,
enzovoorts, dus voor mij geen verlenging van sunny usenet meer

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Geplaatst: 21 jan 2016, 14:06
door RFTC
Ik lees dat er ook gebruikers van andere usenetproviders zijn die hier last van hebben.
Dus ik hou het erop dat het bij Spotnet ligt.