Pagina 3 van 6

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 18 nov 2015, 16:06
door Jethea
Mijn probleem is verholpen door Sunny, ze schreven mijn het volgende: Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
We hebben nogmaals uw account gecontroleerd en posting uit gezet en weer aan gezet.
Zou u het nogmaals kunnen proberen?
Dus het probleem met de 440 ligt inderdaad bij de server, mijn gegevens stonden wel goed, maar door dat ze het posten even uit hadden gezet en weer aan kon ik weer zonder meldingen een bedankje plaatsen. Maar goed dat ik dit nu weet, de volgende keer ga ik dus niet als een gek weer van alles verwijderen en opnieuw instaleren......
Ik raad pantahduc ook aan om te vragen of posting even uit en aan gezet kan worden als het probleem bij haar nog niet is opgelost.
Jullie hier wil ik hartelijk bedanken voor alle aandacht en goede service...... :zwaai: :zwaai: :zwaai: :goed: :goed: :lol:

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 18 nov 2015, 17:59
door jagp
Jethea schreef: Ik raad Jagp ook aan om te vragen of posting even uit en aan gezet kan worden als het probleem bij haar nog niet is opgelost.
Je bedoelt waarschijnlijk iemand anders, want ik heb dit probleem nooit gehad.

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 18 nov 2015, 18:44
door Jethea
Ik bedoelde pantahduc, sorry.

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 18 nov 2015, 18:46
door pantahduc
Bij mij is het ook opgelost. Het lag aan Tweaknews. Ze hebben het gefixt.

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 18 nov 2015, 19:25
door Mickroz
super voor allebei!

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 23 nov 2015, 18:34
door rtt
Hier ook de melding: spotnet 440 posting not allowed
Ben over gegaan van Eweka naar Sunny (1week proef). In mijn week proef alles in orde. Nu na mijn eerste betaling de foutmelding. Bij Eweka nooit geen last met deze melding.
Volgens Sunny ligt het niet aan hun?

Wie kan dit probleem oplossen ?

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 23 nov 2015, 20:06
door Jethea
Gewoon even vragen of ze posten bij jou even uit willen zetten en daarna weer aan, dat hebben ze bij mij ook gedaan en dat werkte. Bij mij stond ook alles goed, maar toch had ik die melding, maar door posten even aan en uit te zetten is het weer klaar.

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 25 nov 2015, 15:24
door Knopie88
Ik heb hetzelfde probleem gekregen nadat Spotnet een update van het programma had gedaan.
Ik heb de combi Ziggo/Sunny. Lijkt me sterk dat het aan mijn verbinding ligt.

Kan alles downloaden maar kan de mensen die hiervoor hun best doen niet bedanken.
Dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb een mailtje naar Sunny gestuurd. Heeft Spotnet iets aan rechten veranderd waardoor dit probleem ineens optreed?

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 25 nov 2015, 15:50
door Jethea
Als je naar http://www.Sunnyusenet.com/nl gaat en je hebt een gebruikersnaam en wachtwoord, kun je op mijn Sunny klikken rechtsboven aan, en daarna op contact.
Dan krijg je een contactformulier, waar je in kan vragen of ze voor jou even "posten" uit en weer aan kunnen zetten in je account en natuurlijk ook waarom je dat wil, en welke foutmelding je krijgt....... schrijf maar dat het bij anderen ook hielp.
Je schreef al dat je een pakket bij Sunny hebt genomen, dus ik neem aan dat je, je hebt geregistreerd, dus dan heb je ook een gebruikersnaam en wachtwoord.
Zo niet dan kun je ook dit emailadres proberen: support@sunnyusenet.com.
Maar ik heb het gedaan via mijn Sunny en het contactformulier.... ;)

Re: 440 fout op alle pc's en alle versies van spotnet

Geplaatst: 25 nov 2015, 16:08
door Knopie88
Mail naar Sunny is verstuurd. Tnx voor de tip.
Ik hoop dat het opgelost wordt hiermee.

Ik heb een linkje naar dit topic erbij gezet.