Pagina 3 van 5
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 18:49
door lelici1
Ik zou niet weten waar je Framework in Windows 8 kan verwijderen, maar is dat niet behoorlijk link?
Bedankt voor je reactie!

Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 19:07
door Ypsos
lelici1, idd kun je .NET Framework 4.5 niet verwijderen op/van Windows 8 (deze is ingebakken in het OS)
Windows 8 >> .NET Framework 4.5
Windows 8.1 >> .NET Framework 4.5.1
maar je kunt wel updaten naar .NET Framework
4.5.2
Download/installeer
.NET Framework 4.5.2
Als je de
Support Request Template Generator gebruikt
Had je meteen dit antwoord gehad

Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 20:04
door lelici1
4.5.2 geinstaleert, maar dat lost verder niets op. Dezelfde foutmelding blijft.
Nog suggesties misschien?
Dank je.
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 20:31
door Ypsos
lelici1, begin maar met
Support Request Template Generator in te vullen, plus een screenshot van de foutmelding of de foutmelding exact overtypen.
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 20:32
door mesa57
Nou wordt het wel lastig. Draai de .net verificatietool eens :
http://blogs.msdn.com/b/astebner/archiv ... 99004.aspx
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 21:13
door lelici1
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: symantec
Met welk programma download je?: sabnzb
Wanneer begon je probleem?: Ik ben 4 weken weg geweest, toen ik terug kwam kon ik geen berichten meer plaatsen.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een reactie wil plaatsen dan krijg ik een kader met de tekst:De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Network frame 4.5.2 geinstaleerd.
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxx@xxx" Password="xxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxx@xxx" Password="xxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="13" />
<Server Type="Uploads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxx@xxx" Password="xxxxxxx==" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 21:57
door Ypsos
Klinkt als een beschadigd gebruikersprofiel
Probeer eens:
Een nieuw
Lokaal account toe te voegen (de hoogste rechten geven)
http://www.computereasy.nl/tips-en-tool ... aakt/3177/
Je maakt een nieuwe Windows 8-gebruiker in Pc-instellingen, maar de opties van de account wijzig je in het Configuratiescherm
een andere link
http://www.windows-helpdesk.nl/gebruike ... -aanmaken/
Niet je oude gebruikers account verwijderen, dit is puur om te testen!
Als dit gelukt is, uitloggen en inloggen in je nieuwe gebruikersaccount
Start Spotnet
De fout meldingen zijn weg?
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 22:07
door lelici1
Dit is compleet Chinees voor mij, sorry.
Wat kan er met mijn oude gebruikersaccount gebeurd zijn als hij 4 weken niet gebruikt is en altijd gewerkt heeft?
Sorry, maar hier begrijp ik niets van...
Bedankt voor de support.
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 06 okt 2014, 22:36
door Ypsos
lelici1 schreef:Wat kan er met mijn oude gebruikersaccount gebeurd zijn als hij 4 weken niet gebruikt is en altijd gewerkt heeft?
Een Windows Update
bijvoorbeeld
Zijn de problemen tussen 09-09-2014 en 10-09-2014 begonnen?
lelici1 schreef:Dit is compleet Chinees voor mij, sorry.
Als test kun je een nieuwe gebruiksaccount aanmaken,
puur als test, werkt Spotnet met het nieuwe account wel, dan weet je dat het (oude)gebruikersprofiel beschadigd is, werkt Spotnet niet, dan kun je de nieuw aangemaakte gebruiksaccount verwijderen (zonder gevolgen).
Volg de links van het vorige bericht, voor het aanmaken van een nieuw Lokaal gebruiksaccount
Nog wat extra info:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... er-account
Re: Kan geen reactie plaatsen in Spotnet
Geplaatst: 07 okt 2014, 10:39
door lelici1
Ik zie hier ergens staan:"| Gastaccount is uitgeschakeld" . Als ik deze inschakel is dat ook ok?
Gr,