Pagina 3 van 8

Re: spotnet werkt niet : serverprobleem BEVESTIGD!

Geplaatst: 26 jun 2013, 20:32
door Gup
Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIGD!

Beste leden,

Na wat interne telefoontjes kan ik jullie vertellen dan Ziggo inderdaad een probleem heeft binnen hun usenetserver gebied, echter staat deze storing op hun laagste prioriteit.
Vermoedelijk gaat deze storing nog wel enkele dagen aanhouden (vermoedelijk Zondag). Elke dag dat deze storing eerder is opgeheven is dus mooi meegenomen.



MVG

Gup

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 08:09
door Aajr
Bedankt gup voor het uitzoeken. :thanku:
Ga voor voorlopig maar even opzoek naar een alternatief.

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 09:14
door sdri
Aangezien ook ik problemen heb met spotnet als ziggo abbonee heb ik gebeld met ziggo. Ikk heb uitgelegd dat er bij heel veel mensen problemen zijn. de medewerkster heeft nu een groepsprobleem aangemaakt. Ze raad aan dat zoveel mogelijk mensen dit probleem ook melden bij ziggo. des te hoger komt het op de prio lijst te staan...Ik zou dus zeggen.. allemaal bellen!

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 10:17
door wilram
ja ook hier problemen, al een dag of 3 ,met de newshome.nl server :twisted:

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 11:09
door Eefje
:thanku:
Gup en sdri, Bedankt voor het uitzoeken en jullie vasthoudendheid. Ik heb gisteren ook gebeld naar Ziggo. Daar kende men het probleem toen nog niet. Men zou er pas naar kijken als minimaal 5 Ziggoklanten geklaagd hadden. Het lijkt mij daarom verstandig dat, ook al is er inmiddels een groepsmelding aangemaakt, Ziggoklanten met problemen met Spotnet dit even doorgeven aan Ziggo (tel. nr. 1200). Wellicht als veel mensen klagen dat het dan wat meer prioriteit krijgt.

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 11:45
door boossie
Ik heb net gebeld (tst 1200) met Ziggo en oa gesproken met S. Brekelmans.

Ze vertelde dat er geen melding bekend was. Er is nu (weer) een groepsmelding aangemaakt.
Een terugkoppeling kan / wordt niet gegeven.

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 12:45
door Eddievela
Voor Gup: Ja ik zit ook bij Spotnet en ben deze topic gestart. Fijn dat je verder gaat kijken, hou ons op a.u.b. de hoogte van jouw onderzoek, want ik kreeg geen eensluidende info bij Ziggo. Ondertussen op de 3e dag geen Spotnet, start wel op maar komt niet verder als verbinding maken en daar blijft Spotnet op hangen: hij krijgt de meeste keren geen verbinding en is dan ook niet normaal af te sluiten maar alleen via taakbeheer.

Re: spotnet werkt niet naar behoren: serverprobleem BEVESTIG

Geplaatst: 27 jun 2013, 13:07
door wilkobresser
Hey bij mij werkt hij ook erg traag en slecht zal vanavond 1200 maar eens bellen......

Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!

Geplaatst: 27 jun 2013, 13:13
door Eddievela
@ Wilkobresser: Ja je bent de zoveelste. Zojuist Ziggo nog eens gesproken, Berry Govaarts, erg vriendelijke medewerker. Hij gaat er meer prioriteit aan geven. Nu maar hopen op het beste....

Re: Ziggo: serverprobleem BEVESTIGD!

Geplaatst: 27 jun 2013, 15:18
door Geluk
Hoi Eddievela,

Mijn problemen met met spotnet zijn gelijk aan de jouwe. Ik heb enkel een ander virusprogramma (AVG).
Ik belde gisteren met Ziggo en de medewerker bevestigde dat er meer van dezelfde klachten waren. Hij vroeg of ik een dag later, dus vandaag, nog even wou bellen als de problemen niet waren opgelost.
Helaas, de medewerker van vandaag vertelde me fijntjes dat hij geen support mocht geven voor nieuwsservers. Dan moest ik een ander nummer bellen van "Service Plus" (€ 0,65 p/m). Ik heb hem proberen duidelijk te maken dat het onredelijk was: heb een duur internetabonnement, vanwege de nieuwsserver, en dan moet ik nog extra gaan betalen voor problemen die waarschijnlijk bij Ziggo liggen. Hij was het met me eens ... schrale troost. Misschien moeten ze die servicenaam maar wijzigen in "Service Min"
Ondertussen werkt mijn spotnet zoals de jouwe: regelmatig loopt het verbinden al fout. Maar ... zowaar heb ik één boek kunnen binnenhalen!
Sterkte ermee.
Vriendelijke groeten,
Geluk (nou ja, deze dagen Ongeluk)