Pagina 3 van 3

Re: Foutmelding 954 (socket closed)

Geplaatst: 09 jun 2012, 07:15
door ManiaK
Prima, dat is inderdaad het servers.xml bestand. Dank je wel.
Nu heb je je gebruikersnaam en wachtwoord eruit gehaald, maar ook je servergegevens.
Laat daarom even weten welk serveradres je gebruikt.
Die gegevens staan
<Server Type="Headers" Server="HIER" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
:thanks:

Re: Foutmelding 954 (socket closed)

Geplaatst: 09 jun 2012, 12:50
door beacrazyfull
:thanks:
Ik heb in de gaten dat ik erg moeilijk ben :oops:
Want ik heb dat hele ding geknipt en geplakt en ik heb er niks eruit gehaald.
Ik heb nu weer gekeken maar wat je hier op het forum ziet, dat heb ik als ik dat open.

xx

Re: Foutmelding 954 (socket closed)

Geplaatst: 09 jun 2012, 19:32
door ManiaK
beacrazyfull schreef:Ik heb in de gaten dat ik erg moeilijk ben :oops:
Ach, dat valt allemaal wel mee hoor.
Op deze manier komen we alleen maar dichter bij de oplossing (hoop ik dan maar... ;) )

Blijkbaar is er iets misgegaan met het invullen of opslaan van je gegevens.
Oke, doe even het volgende:

Je opent spotnet.
Je klikt links boven op "bewerken",
klik op "provider",
Bij provider: klik op "anders":
Bij adres vul je in: news.ziggo.nl
Poort 119
Verbindingen 4

je gebruikersnaam van Ziggo*
je wachtwoord van Ziggo*
*Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dan klik je op verbinden.
Kijk even of dat lukt :goed:

Re: Foutmelding 954 (socket closed)

Geplaatst: 11 jun 2012, 16:30
door beacrazyfull
Hey iedereen.

Hartstikke bedankt voor jullie hulp :thanku:
Want hij doet het nu eindelijk weer.
xx

Re: Foutmelding 954 (socket closed)

Geplaatst: 12 jun 2012, 08:08
door ManiaK
De aanhouder wint...
Dank je wel voor het melden dat je probleem is opgelost!
:beer: