Pagina 3 van 21

Re: sabnzb foutmelding

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:31
door contramundi
zelfde probleem hier,

win7
lightningusenet.com
spotnet 1.7 upgrade na problemen met 1.5.6

tijdens het laden van de downloads krijg ik time-out en tijdens opstarten problemen met sabnzbd:

(logbestand sabnzbd.exe.log)

Code: Selecteer alles

Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Traceback (most recent call last):
  File "SABnzbd.py", line 78, in <module>
ImportError: cannot import name T
Daarnaast wou ik even aanvoeren dat mijn filters niet meer schijnen te werken, als ik op films klik zie ik een lijst, als ik op boeken klik zie ik niets. als ik een custom filter toevoeg met alleen "ebook" als formaat krijg ik ook niets gefilterd en een leeg scherm.

Kan het zijn dat spotnet niet alles laad (sabnzbd bijvoorbeeld) wat hij zou moeten tijdens het opstarten?

btw, probleem met afsluiten is verholpen ;), hij gooit zichzelf nu heerlijk uit de process list zodra ik m afsluit dus dat is al een + punt. Jammer dat zich nu dit probleem voordoet anders hadden jullie een paar dagen vrijaf kunnen nemen (Respect)

voor ieder ander die gaat zeuren, zie of je ergens newsleecher oid kunt vinden en draai deze naast spotnet. Als je spotnet gebruikt als "ftd" ipv als volledig downloadprogramma, gaat het op zich zonder al te veel problemen.

Wat je dan moet doen is bij "bewerken > downloadknop >" kiezen voor "openen of opslaan" ik heb deze op openen staan omdat de nzb dan direct in newsleecher geladen word :) Zodra het team hier deze problemen heeft weten te verhelpen zal ik de instelling waarschijnlijk wel weer aanpassen, maar voorlopig is het een hele goede oplossing voor mij

Re: database bij spotnet 1.7

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:33
door Tom-tom-club
Dat ding werk hier voor geen meter :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:

Re: database bij spotnet 1.7

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:41
door condor
satpiet schreef:Dat ding werk hier voor geen meter :ugeek: :ugeek: :ugeek: :ugeek:
wat werkt er dan niet, welk os heb je ik heb vista 64 bits en versie 1.7 werkt prima
Vraag me alleen af hoe je nu de database kunt opschonen want je kan het *.db bestand niet meer in kladblok bewerken.

Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:43
door gerstr
Ik wil onder dit topic proberen bij te houden hoe deze versie het doet tov 1.56. Probeer het constructief te houden.

Re: spotnet 1.7 dubble reacties.

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:45
door Lleonie
Blinde me kan dit eerdere topic niet vinden.
Moet 1,7 volledig opnieuw geinstalleerd worden?
Is er geen andere oplossing?

thanx

1.7 werkt niet als upgrade

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:45
door markvermeer1969
versie 1.7 over 1.5 gezet. Geen spots gevonden.
Moest met revo uninstaller eerst 1.5 totaal verwijderen (dus is er geen upgrade toe te passen eigenlijk)
en database weer opnieuw binnen halen waardoor ik helaas een minder grote database had als voordien.
Waarom gebruikt de nieuwe versie de oude database niet goed.
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt als er een nieuwe versie uitkwam hij als upgrade niet goed werkte maar pas na verwijdering van de vorige.
Had gelukkig try en decide van acronis voor de zekerheid aan gezet dus kun weer terug naar bestaande situatie met versie 1.5

Ik vind dat hier beter naar gekeken moet worden. Dus als standalone vanuit niets werkt het wel, maar als upgrade niet!
(tenminste niet zonder gerommel) :cry:
Zorg voor die aansluiting maker! ook als upgrade vanuit eerdere versies. :!:

Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:45
door martijn26
persoonlijk vind ik het 3x niks, het laden in het begin duurt een eeuwigheid heeft iedereen dit?

Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:46
door brammes
Ik vind hem gigantisch traag. Dus voorlopig toch maar bij SpotLite blijven denk ik

Re: sabnzb foutmelding

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:47
door contramundi
ik heb het probleem hier opgelost!

ik kwam een installatie tegen van sabnzbd onder program files, denk dat ik deze een tijd geleden zelf al eens geinstalleerd had.

Ik heb de mappen interfaces, language, lib en win en de bestanden "msvcr71.dll, nzb.ico, python25.dll, sabnzbd.exe" gekopieerd naar de installatiemap van spotnet, en hierbij de bestaande bestanden vervangen.

ik kan nu downloaden zonder enige problemen, en ook tijdens het opstarten van het programma is de sabnzbd error verdwenen. Heb nu alleen nog wat issues met het niet werken van de filters.

Wat ik dus als tijdelijke oplossing aandraag en wat heel simpel is:

1) download sabnzbd en installeer deze.
2) selecteer het volgende in die map:

Code: Selecteer alles

interfaces
language
lib
win
msvcr71.dll
nzb.ico
python25.dll 
sabnzbd.exe
3) kopieer en plak deze naar de installatiemap van spotnet (default: c:\program files\spotnet) en vervang de bestanden als er om gevraagd word.

als het goed is zou nu ook jouw spotnet moeten werken zoals deze grotendeels behoort te werken. Als iemand een oplossing heeft voor de filters laat het ff weten :D

Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen

Geplaatst: 10 mar 2011, 20:48
door Joda
Zoals al eerder beschreven gehele oude Db kwijt, incl alle persoonlijke instellingen.
Gaat hier nog wat aan gedaan worden aangezien versie 1.5 een overload geeft op de database als je Spotnet opstart