Pagina 19 van 44
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 18:07
door oeteldonker
ok thanks
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 18:53
door lelici1
Ja, hier komt sinds vanmiddag 15 uur ook niets meer binnen met Sunny.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 19:02
door jagp
Het downloaden werkt nog wel.
Voor het bekijken van spots zou je tijdelijk de welbekende nzb server kunnen gebruiken.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 19:37
door oeteldonker
Abtwoord van Sunny
VGeachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag!
Wij hebben vanmiddag een storing gehad, deze zult nu al weer beholpen zijn.
Welke news client gebruikt u?
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
MAAR WERKT HIER NOG STEEDS NIET
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 20:09
door remcoc
hoi,
ik zit via XLNED, maar heb dus precies dezelfde problemen, vanaf 12.19 uur valt niets meer binnen te halen. ik heb versie1.8.4.1 en hoorde wel dat er problemen waren met 2.0. kan dit de veroorzaker zijn dat 1.8 nu ook niet werkt??
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 20 jan 2016, 20:14
door oeteldonker
Denk dat het probleem bij de moedermaatschappij Highwinds ligt:
Deze providers zitten allemaal bij highwinds.com :
Extremeusenet
123Usenet
MijnUsenet
PureUsenet
SunnyUsenet
TransXS
UsenetByOrder
UsenetCompany
Usenet.Pro
Voordeligusenet
XLned
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 09:30] --
Op dit moment werkt het nog steeds niet bij Sunny. Heb ze opnieuw gemaild. Vervolgens een gratis proefabonnenent bij EWEKA genomen. MET EWEKA WERKT ALLES WEL GOED. Probleem zit dus echt toch bij Sunny. Blijven mailen mensen.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 10:33
door lelici1
Ik trap misschien een open deur in, maar ik kan ook voorlopig even met mijn Ziggo inlog gegevens Spotnet activeren. Dan doet hij het wel. Het duurt wel ff om alle spots te laden, maar ok.
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 13:03
door thermokoppel
Hoi, krijg ook niets binnen via Sunny
Deze spelen de bal terug naar Spotnet:
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 13:15
door Ramsterdam
Ik kreeg ook die standaard email
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Re: Sunnyusenet: spotnet werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 13:39
door lv200
ik heb geprobeerd om mijn ziggo inlogcodes als inlogoptie bij spotnet toe te passen. werkt niet.
ben er wel achter dat de inlogcodes het probleem zijn nu.
normaal gesproken ververst spotnet direct.
als je ziggo codes probeert krijg je een foutmelding.
maar. en nu kom het.
als je de sunny usenet codes vervolgens overschrijft, pakt ie deze niet.
geen foutmelding, geen acceptatie, niks.
de button werkt niet, of de inlog functioneert even niet.
reden?
onbekend