gelijk heb je.
ik ben ook overgestapt
daar heb je veel meer aan.
toen spotnet net begon, had ik er hele hoge verwachtingen van, maar nu.........
hier is gewoon niet meer meer te werken.
heb alsnog geprobeert, om hem werkende te krijgen, door alle oplossingen die aangebracht werden op dit forum, maar nik, maar dan ook niks helpt.
heb hierdoor dik 2 weken niet kunnen downloaden.
nu heb ik er ook mijn neus van vol.
lijkt mij toch mogelijk, dat ze bij spotnet zelf naar de oplossing gaan zoeken, en dan de vernieuwde database op internet gooien ???
De ontwikkelaar geeft regelmatig nieuwe versies uit om problemen op te lossen..
en dat ze bij spotnet zelf, de preventie-software erop zetten, zodat de mensen op een normale manier een goed lopende database kunnen downloaden ???
maar nee... we moeten alles zelf oplossen.
We proberen je zo goed mogelijk te helpen echter zijn ook een deel afhankelijk van nieuwe versies
en alles wat aangedragen wordt, werkt maar voor 5 minuten, of helemaal niet.
want bij de volgende update, is het weer zo ver, en kun je alweer je kladblok openen, en naar fouten gaan zoeken.
aangezien er ongeveer 370.000 spots zijn, moet je ook nog eens uren met kladblok door het bestand scrollen, zodat je iets vindt...
dan werkt ie 5 minuten, krijg je weer een nieuwe update.. en het begint weer van voren af aan.
je bent meer met kladblok bezig, dan met spotnet.
Ik weet niet wat jij zoal doet in kladblok maar ik heb het amper nodig
Ik heb bovenstaande post aangepast en de verwijzing eruit gehaald
Gelieve nu graag back on topic te posten zodat ik het topic niet alsnog hoef te sluiten
- Psion