Re: aanval op spotnet
Geplaatst: 28 sep 2011, 15:48
Ik gebruik Vista home premium 32 zou best kunnen dat daar het probleem zit
Community voor Spotnet liefhebbers! Download Spotnet
https://www.spot-net.nl/forums/
Heb de DLL uit de zip gehaald.TifKag schreef:Als je SQL Lite installeerd, moet je de dll file van SQL Lite NIET laten overschrijven door de dll van spamremover, de dll file die bij SQL Lite zit, werkt al samen met de exe file van spamremover.
Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Kijk dit is bij mij de oplossing 10036 spamspot's verwijderdTifKag schreef:Als je SQL Lite installeerd, moet je de dll file van SQL Lite NIET laten overschrijven door de dll van spamremover, de dll file die bij SQL Lite zit, werkt al samen met de exe file van spamremover.
TifKag schreef:Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Daarna werkte het feilloos. (Windows 7 32 bits)
Misschien dat het helpt als je de de exe file als administrator uitvoert
Staat er in je bin map van SOLLite niet een mapje (x32) of iets in die geest?gringo schreef:TifKag schreef:Vreemd, ik had de eerste keer ook die foutmelding, toen heb ik SQL Lite eerst gedeinstalleerd, en daarna opnieuw geinstalleerd, en alleen de exe file in de bin directory gezet.gringo schreef:had ik de eerst keer dus wel gedaan maar daarna had ik SQL weer opnieuw geinstalleerd entoen niet
Daarna werkte het feilloos. (Windows 7 32 bits)
Misschien dat het helpt als je de de exe file als administrator uitvoert
Helpt ook niet,maakt niet uit wat ik doe,werkt gewoonweg niet.Ik kan hem eerst wel laten zoeken naar dat spot bestand maar dan blijft hij steken op dat venstertje FORM1
Zal wel niet in windows xp,32bit werken denk ik.