Pagina 12 van 22

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 13 sep 2011, 12:08
door verwp01
hoi,

Ook ik heb weer problemen met Hitnews zelfde tijd laatste spot 21.35 uur
Heb ook een mail gestuurd en maar weer hopen.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 13 sep 2011, 14:55
door verkaik
nu iets binnen gehad met update spotnet mis nog tussen 00:00 en 09:00 alles prutsers !!!

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 13 sep 2011, 15:44
door verwp01
Dit bericht kreeg ik net als antwoord binnen van de supportdesk van Hitnews.

"Onze headers zijn toch een geval apart lijkt het. We hebben het probleem gezien en als het goed is moet dit nu opgelost zijn.
Ook moet je nu veel meer spots zien (tot een jaar) en ook moet het laden van reacties veel sneller gaan."

De niet ontvangen spots tussen 00.00 uur en 09.00 uur heb ik nog even doorgegeven.

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 13 sep 2011, 18:20
door verkaik
ja het is nu goed.. en hitnews schreef tot een jaar terug hahaha ik kijk bijna 5jaar terug lol

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 19 sep 2011, 10:45
door verwp01
En ja hoor Hitnews stopt weer eens met het bijwerken van de spots.
Laatste is van 8.21 uur en weer een mail de deur uit.
Zo houden ze geen tevreden klanten over. :evil: :evil:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 sep 2011, 15:21] --

Vrij snel na mijn mail kwamen diverse spots weer binnen.
Men zal wel weer wat gereset hebben.
De laatste spot is nu van 15.14 uur.

Mvgr Paul

kan geen verbinding maken

Geplaatst: 30 sep 2011, 17:28
door verkaik
vanaf vanmiddag krijg ik steeds de melding :kan geen verbinding maken met server .host is onbekend


erg vaag nooit last van gehad ..ik gebruik spotnet al vanaf het begin .
ik gebruik hitnews iemand die weet wat er loos is groetjes

nu paar min later zegt hij bijna het zelde alleen staat er nu op het eind time out?

Re: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 30 sep 2011, 17:40
door holbloot
HITNEWS
30-09-2011 18:00 CET
Our network is down. We are investigating this issue.

Re: kan geen verbinding maken

Geplaatst: 30 sep 2011, 17:42
door verkaik
oke dan weet ik genoeg bedankt
werkt weer blijkbaar opgelost :D

-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 okt 2011, 13:28] --

vandaag zondag weer ploblemen met spotnet zal wel weer bij hitnews liggen ..krijg timout

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 03 okt 2011, 12:59
door verkaik
bij mij weer ploblemen met spotnet .
hij update weer eens niet laatste staat bij mij op gisteren 15:26
gaan we weer een mail sturen ppfff houd het dan nooit op bij hitnews :x

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

Geplaatst: 12 nov 2011, 14:36
door verkaik
vandaag bij aan doen spotnet krijg ik in eens time out ???
snap er niets van heeft gisteravond nog goed gewerkt en mijn hitnews abo loopt tot feb 2012