Pagina 2 van 2

Re: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

Geplaatst: 03 sep 2025, 12:49
door Onnodraai
OS: Windows 11 Home (v10.0.26100) | X64 | | Nederlands
Windows directory: C:\WINDOWS
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-9500 CPU @ 3.00GHz
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 16 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.8.09032
Anti-Virus/Firewall: Ziggo Safe Online by F-Secure - Ingeschakeld
C:\WINDOWS\System32\ieframe.dll v11.0.26100.5074
ieframe.dll gemaakt op: 29-08-2025 22:48 | gewijzigd: 29-08-2025 22:48
C:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe v1.9.1.1 | SABnzbd.exe v4.3.3
Downloadknop: Downloaden (ongewijzigd)
Spoiler: show

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.cheapnews.eu" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.cheapnews.eu" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="16" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.cheapnews.eu" Username="******" Password="******" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Spotnet Classic SST v1.0f

Re: fout tijdens het starten van sabnzbd bekijk de logfile

Geplaatst: 03 sep 2025, 14:03
door Onnodraai
Als ik Spotnet opstart ziet alles er normaal uit, ik kan de headers bijwerken.
Maar als ik iets probeer te downloaden is hij héél lang bezig en krijg ik uiteindelijk een foutmelding dat hij SABnzbd niet kan laden.
Wat kan ik hieraan doen om weer normaal te downloaden?