Pagina 2 van 2

Re: geen reactie kunnen plaatsen

Geplaatst: 18 mar 2022, 20:53
door marmad
Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
Ik ben al heel blij geworden. Niet dat ik de iconen zo belangrijk vind maar mijn "obsessive compulsory disorder" zegt voor perfectie te gaan.

Oh ja volgens Ypsos heb ik de "buggy" aangevinkt maar heb geen idee waar en wat en wat functie is. Hij kan weggevinkt worden volgens Ypsos.

Geweldig geholpen, hartstikke bedankt.
Groet.

Re: geen reactie kunnen plaatsen

Geplaatst: 18 mar 2022, 21:16
door Ypsos
marmad schreef: 18 mar 2022, 20:53 Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
mmm vreemd, dus hier kun je niets meer instellen:
Bewerken / Provider ...
Afbeelding

Lijkt erop dat alle rechten/machtigingen veranderd zijn, na de computer crash, maw je bent niet (meer) de eigenaar van
C:\ProgramData\Spotnet

Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Als administrator uitvoeren
Werkt het nu na behoren?

Re: geen reactie kunnen plaatsen

Geplaatst: 19 mar 2022, 11:21
door marmad
Om de een of andere reden is mijn reactie niet geplaatst maar nogmaals een poging dan.
Ik heb het provider scherm ingevuld zoals hierboven. Alleen het provider blok kon ik niet invullen (gaf 'anders' aan zonder mogelijkheden om iets te typen). Toch maar verbonden en nu kan ik wel weer reacties geven. Dus dat is opgelost. De icoontjes blijven niet goed weergegeven maar werken wel.
Is daar nog iets op te bedenken?
Bedankt voor de reacties, ben wel heel veel blij gemaakt.
Groet

Re: geen reactie kunnen plaatsen

Geplaatst: 19 mar 2022, 18:32
door marmad
heb het bovenstaande schema ingevuld en zag dat ik de upload.eweka was vergeten te veranderen. Buggy niet aangevinkt en de providers "box" liet zich niet invullen na aanklikken van "anders"(?).
Resultaat = Ik kan weer berichten plaatsen dus dat is opgelost. De download icoon en smiley iconen worden niet goed weergegeven. Is dat nog te veranderen? Moet ook nog even kijken of de rest nog goed werkt, dus zonder foutmeldingen.
Hoop dat mijn bericht nu wel geplaatst wordt. Heb zeker weer wat verkeerds gedaan.
Hartstikke bedankt voor de hulp.

Re: geen reactie kunnen plaatsen

Geplaatst: 19 mar 2022, 19:55
door Ypsos
Nog even antwoord op de vraag:
Ypsos schreef: 18 mar 2022, 21:16 Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Als administrator uitvoeren
Werkt het nu na behoren?
Werkt Spotnet dan wel naar behoren, kun je nu de instellingen wijzigen?

Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling
of op C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe
Als administrator uitvoeren

Afbeelding