Pagina 2 van 2
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:30
door Arades
Hier ook niks meer sinds gisteren 14:39u
Hopelijk kan iemand het snel oplossen

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:45
door McMent
Het probleem ligt bij de moedermaatschappij Highwinds :
Deze providers zitten allemaal bij highwinds.com :
Extremeusenet
123Usenet
MijnUsenet
PureUsenet
SunnyUsenet
TransXS
UsenetByOrder
UsenetCompany
Usenet.Pro
Voordeligusenet
XLned
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 19:42
door thales78
Dat is een hele lijst. Is het probleem blijvend van aard? En zo ja welke server heeft niets met HighWinds te maken? Alvast bedankt!
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 19:56
door Blauwbek
Mogelijk heeft Highwinds een probleem, op spotweb speelt het namelijk ook. Laten we het afwachten.
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 21:17
door EricNL
Ik gebruik op spotnet ook altijd PureUsenet en heb last van hetzelfde probleem maar naar aanleiding van het commentaar dat het probleem misschien bij HighWinds ligt heb ik spotnet ingesteld op mijn Eweka account. En inderdaad.... Het probleem ligt niet bij spotnet zelf, met Eweka wordt de database netjes bijgewerkt....
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 21:19
door abnamro
Zijn er alternatieven ???????

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 21:29
door DoYouRemember
Avond, van pureusenet krijg ik tot nu toe ook alleen standaard mail terug. En een mail dat aan spotnet ligt en andere client proberen. Ik dus andere client geprobeerd zelfde probleem blijft. Ik tijdelijk maar newzbin er opgezet deze werkt wel maar nadeel is dat je dan bv met grabit moet binnenhalen. Ook iets er opzetten gaat niet zo fijn als met mijn oh zo geliefde spotnet. Ik zojuist maar weer naar pureusenet gemailt in de hoop dat ze is wat doen. Er gelijk 2 links van hier bij gedaan over klachten over pureusenet en sunny. Ik hoop dat iedereen even een mailtje stuurt en hopelijjk worden ze dan wakker. Het is niet eerste keer dat dit gebeurd namelijk half jaar terug ongeveer ook. Mensen mail pureusenet in de hoop dat ze is wat gaan doen. Oh ja, eweka bv werkt wel gewoon vernam ik van een vriend. Groetjes DoYouRemember.
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 21:35
door JohnDeLui
In een ander draadje heb ik 'm ook gezet maar omdat het over hetzelfde onderwerp gaat hier ook maar (haal maar weg als het teveel is Blauwbek):
Het volgend mailtje - als reactie op het standaard mailtje van Sunny - is nu de deur uit:
Beste mensen van Sunny,
Uiteraard ben ik me volledig bewust wie waar verantwoordelijk voor is. Jullie zijn dat inderdaad niet voor SpotNet.
Echter, aan het tot gisteren goed draaiende SpotNet en Spotlite is niets veranderd en bij jullie of jullie back-end leveranciers kan wellicht wel iets veranderd zijn. Vandaar mijn vraag. Die redelijk voor de hand ligt, omdat ook is gebleken dat bij de meeste andere Usenet providers alles wel blijft functioneren. Van bekenden hoor ik trouwens dat ook Pure Usenet en een
enkele andere provider problemen geeft. Het is overduidelijk dus geen lokaal probleem of probleem van SpotNet of SpotLite, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
Indien dit niet opgelost kan worden heeft een abonnement bij Sunny voor mij geen waarde. Ik meen me herinneren dat ongeveer een jaar geleden ook zoiets speelde. Destijds konden jullie het wél oplossen.
U kunt het allemaal teruglezen op het Spotnet forum:
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7767
Vriendelijk groetend...
Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken
Geplaatst: 21 jan 2016, 21:43
door Blauwbek
5000 topics heeft geen zin, graag hier verzamelen:
viewtopic.php?f=3&t=6176&start=200