Pagina 2 van 2
Re: Geen nieuwe posts sinds dinsdag 30 juni 2014
Geplaatst: 04 jul 2014, 10:13
door mesa57
Ik hebt het vermoeden dat er geen nieuwe versie van Spotnet komt. De laatste is al enkele jaren oud.
Misschien breidt ik de dbcloader uit zodat je ook de spots zelf kunt laden en kunt kiezen uit een bepaalde termijn.
Re: Geen nieuwe posts sinds dinsdag 30 juni 2014
Geplaatst: 10 jul 2014, 13:06
door Sebra
Rest mij nog 1 klein probleem: ik krijg bij een reactie plaatsen (een bedankje) de volgende melding te zien: Kan reactie niet plaatsen? Details: Maximaal aantal verbindingen bereikt. Graag uw hulp hiermee.
Re: Geen nieuwe posts sinds dinsdag 30 juni 2014
Geplaatst: 10 jul 2014, 15:38
door mesa57
De foutmelding is niet correct, het betreft een andere fout. Na anderhalve dag twitteren met Ziggo webcare hebben ze begrepen dat er een fout in hun server zit waardoor je niet kunt posten. Een probleem met een NNTP-switch. Er wordt aan gewerkt in ieder geval.
Re: Geen nieuwe posts sinds dinsdag 30 juni 2014
Geplaatst: 10 jul 2014, 16:10
door Sebra
Dankjewel voor de info mesa57. Ik wacht geduldig af tot Ziggo dit heeft opgelost.