Pagina 2 van 3
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 00:36
door spacegremlin
gerstr schreef:daarom ook mijn suggestie om die te veranderen spacegremlin....
Snap ik maar denk dan weet ie ook waarom.
Maar ik zal wat minder in vallen in het topic op dit soort vragen
groetjes.
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 09:46
door supermaneddy
wie kan mij helpen snap er niks meer van heb mijn spotnet gedownload heb mijn gebruikersnaam in gevoerd en het wachtwoord maar krijg foutmelding wie kan mij helpen, graag niet in te moeilijke bewoording aub
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 11:04
door wesley1981
gerstr schreef:jawel hoor - aan de eerste regel van je servers.xml.
Maak er eerst maar even dit van:
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newsreader60.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader60.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="451572" Password="xxxxxxxxxxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
en natuurlijk even je password invullen in spotnet
laat weten ajb
als ik hem nou weer gewoon op eweka zet blijf ik dan wel alle spots houden? ik heb ook een prepaid abonnement op eweka, dus als ik overstap ofzo houd ik dan ook alle spots?
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 11:59
door gerstr
@wesley: je binnengehaalde spots staan in je c:\ProgramData\Spotnet\...spots bestand. Het ligt een beetje aan hoe je bent begonnen wat voor naam deze spots file heeft (normaal je provder naam die je de eerste keer invoerde +.spots als naam)
Het staat je natuurlijk vrij om hier een kopie van te maken zodat je weet dat je deze niet meer kan kwijtraken
Kun je even kijken wat de huidige naam is van de spots file en hoe groot deze is? - kan ik je vraag goed beantwoorden
@supermaneddy: wat is precies de foutmelding en wat heb je gedaan?
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 12:47
door supermaneddy
ik stel mijn provider in die is anders dan adres dan mijn gebruikersnaam van de provider en inlog code van provider en dan geeft hij een fout melding
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 13:08
door gerstr
@supermaneddy: zullen we maar bij het begin beginnen? Welke news server heb je precies en wat heb je ingevuld bij het scherm van spotnet en wat doet spotnet wel/niet?
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 13:21
door supermaneddy
zeelandnet provider is anders
adres highwinds.zeelandnet.nl
gebruikers naam ook in gevuld
wachtwoord van zeeland net in gevuld
en dan verbinden en dan geeft hij aan dat gebruikersnaam of wachtwoord niet klopt
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 14:40
door gerstr
kun je even de inhoud van je servers.xml (zonder je wachtwoord!) hier posten
dit bestand staat onder Windows7/Vista in c:\ProgramData\Spotnet
en deze folder is standaard verborgen
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 16:13
door wesley1981
gerstr schreef:@wesley: je binnengehaalde spots staan in je c:\ProgramData\Spotnet\...spots bestand. Het ligt een beetje aan hoe je bent begonnen wat voor naam deze spots file heeft (normaal je provder naam die je de eerste keer invoerde +.spots als naam)
Het staat je natuurlijk vrij om hier een kopie van te maken zodat je weet dat je deze niet meer kan kwijtraken
Kun je even kijken wat de huidige naam is van de spots file en hoe groot deze is? - kan ik je vraag goed beantwoorden
@supermaneddy: wat is precies de foutmelding en wat heb je gedaan?
mijn spots stonden onder de naam van de russische server, die heb ik veranderd naar eweka en de orginele eweka verwijderd.
Re: wachtwoord
Geplaatst: 22 feb 2011, 16:47
door Tokra54
spacegremlin schreef:wesley1981 schreef:niemand een idee waar dat aan kan liggen?
misschien handig om te weten
news2.neva.ru
werkt niet meer,
in ieder geval niet zoals we hem gebruikte zonder gebruikersnaam en wachtwoord.
Dus die server komt helaas te vervallen
Dan begrijp je ook waarom het niet werkt.

Eindelijk kan ik weer lachen, want ben al 2 dagen bezig met die Russische server en het lukt maar niet.
Fijn, kan ik daar mee ophouden en zoeken naar een andere oplossing voor die ellelange wachtijden op de responses van de mensen.
Bedankt dat je het hier even vermeldt..