Pagina 2 van 2

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

Geplaatst: 02 nov 2012, 13:59
door ManiaK
ambu71,

Even terug naar het begin: zet in dit topic even de inhoud van je servers.xml bestand. Hoe dat moet: klik op "show"!
Spoiler: show
De servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven
Je opent dit met bijvoorbeeld kladblok. Je kopieert de inhoud en je plakt dit in dit topic. Je verwijdert je wachtwoord en je gebruikersnaam
En neem contact op met Ziggo.
:goed:

Re: Kan Spotnet niet opstarten na schone instal

Geplaatst: 05 nov 2012, 11:12
door thejack63
ambu71 schreef:Tja daar ligt het ook niet aan. Alles zou moeten kloppen, echter blijkt er ergens toch wat fout te gaan.
Zelf lang gewerkt met spotnet,nu opeens krijg melding wachtwoord en inlog niet klopt.
Vreemd want ziggo zegt alles klopt.
Dit topic gaat op slot, omdat er meer dan 14 dagen niet in is gereageerd. Heropenen is geen probleem, stuur me een PB :goed:
- ManiaK