Pagina 2 van 2
Re: socket closet (954)
Geplaatst: 19 jul 2012, 22:03
door hans56
Dank je wel ardy,
Hij werkt weer door hem te hernoemen naar spotnet.bck.
Nu maar hopen dat hij blijft werken.
Re: socket closet (954)
Geplaatst: 19 jul 2012, 22:06
door ardy43
Graag gedaan,en dankjewel voor het melden

Re: socket closet (954)
Geplaatst: 20 jul 2012, 09:04
door bertus
ardy43 schreef:Hoi hans56,
Misschien is er iets misgegaan met het invullen of opslaan van je gegevens.
Oke, doe even het volgende:
Je opent spotnet.
Je klikt links boven op "bewerken",
klik op "provider",
Bij provider: klik op "anders":
Bij adres vul je in: news.ziggo.nl
Poort 119
Verbindingen 4
je gebruikersnaam van Ziggo*
je wachtwoord van Ziggo*
*Je gebruikersnaam en je wachtwoord zijn het hoofd e-mailadres en wachtwoord van het hoofd e-mailadres.
Dan klik je op verbinden.
Kijk even of het dan lukt

heb dat geprobeert maar spotnet werkt nog steed niet groeten bertus
Re: socket closet (954)
Geplaatst: 20 jul 2012, 09:34
door ardy43
Hoi Bertus,
Bij hans56 werkte dit,
De meeste fouten komen voor in je ProgramData of Application Data map. Deze zijn normaal gesproken verborgen.
Open
deze link om te zien hoe je deze mappen zichtbaar maakt.
Het Spotnet-mapje staat voor Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en voor Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet. De meeste problemen worden verholpen door de naam van dit mapje te veranderen in 'Spotnet.bck' of hem volledig te verwijderen.
spotnet afsluiten
hernoemen van c:\programdata\spotnet naar c:\programdata\spotnet.bck
spotnet opstarten
payserver gegevens invullen
bij laten werken
Ik lees in een ander topic dat je het hebt opgelost
viewtopic.php?f=3&t=5323#p46642
ik heb het probleem opgelost
het probleem zat bij ziggo
mijn hoofd mail adres was veranderd en daarom kon ik niet op spotnet komen
dus het kan daar ook liggen
socket closed (954) dat kan te maken hebben met je hoofd e- mail adres
m.vr. gr. Bertus,
Bedankt voor het melden
