Pagina 2 van 3
Re: Time-out
Geplaatst: 16 nov 2011, 23:06
door jaheb13
Ik heb hetzelfde. Gebruik newsXs en telfort. iemand een oplossing?
Re: Time-out
Geplaatst: 16 nov 2011, 23:15
door ardy43
hoi
op newsxs site (al een aantal dagen):
Datum: 14 november 2011
Vanmiddag tussen 14:00 en 15:00 CET zal er een downtime zijn van ongeveer 1 uur om bestaande probelemen op te lossen.
Komende 48 uur zullen er nog meer werkzaamheden plaatsvinden waardoor korte onderbrekingen kunnen plaatsvinden in de dienstverlening.
Na deze werkzaamheden zullen snelheidsproblemen en problemen met incompleets grotendeels zijn opgelost.
Update: Bovenstaande werkzaamheden zijn met succes uitgevoerd.
Op dit moment wordt er gewerkt aan onderstaande problemen.
- Lagere retentie dan normaal
- Incompletes
- Onstabiele snelheid
- Niet alle SSL poorten zijn beschikbaar
We verwachten de laatste twee problemen vandaag nog op te lossen, de eerste twee punten zullen verbeteren vandaag maar nog niet geheel opgelost zijn.
NewsXS Support Team
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 09:39
door cinstr
Is er iemand die weet hoe dit probleem kan worden verholpen? Of is het niet te verhelpen????
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 11:04
door vankooten
Er zal toch wel "iets" aan de hand zijn, want niet alleen kan er geen verbinding gemaakt worden via spotnet ook kan ik niet downloaden met grabbit vanaf de payserver van hitnews.
Zojuist geprobeert met een willekeurige nzb.
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 14:19
door paulk
schijnt een probleem te zijn bij Hitnews, ik heb hetzelfde probleem met SABnzbd geen verbinding met Server
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 19:08
door vankooten
Er was/is een probleem bij hitnews. Kreeg vrij snel antwoord op een mail. Er werd gevraagd om in te loggen met "news.hitnews.com". Na dit gedaan te hebben startte spotnet wel weer op, maar ik kwam er tegelijkertijd achter dat ik ook mijn database kwijt was.
Grabit deed het nog steeds niet en (ook op verzoek) overgeschakeld op poort 995 ipv 563 en daarna deed alles het weer.
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 22:11
door sterjamie
nog steeds geen oplossing op mijn post? na installatie kan ik op spotnet, na afsluiten en weer opstarten niet meer. lightning.ustenet en tele 2 iemand een oplossing? al nieuwe installaties geprobeerd, blijft het zelfde 1x wel daarna niet meer
Re: Time-out
Geplaatst: 17 nov 2011, 22:19
door ardy43
probeer eens een andere poort? helpt dit-
Dear LightningUsenet user,
You may have experienced difficulties in using LightningUsenet lately. These difficulties were caused by capacity problems. Therefore we have opened up more non-SSL ports.
You are currently using port 119 and everything is running smoothly now. From today on you can also use one of these ports if you experience any issues:
23 / 80 / 81 / 119 / 443 / 2323 / 8080 / 8181
We hope this results in faster and more stable downloads for you.
Kind Regards,
LightningUsenet
Re: Time-out
Geplaatst: 18 nov 2011, 14:14
door sterjamie
ik zag idd deze mail gisteren binnen komen, ik heb niet veranderd maar hij doet het weer!!
bedankt
Re: Time-out
Geplaatst: 18 nov 2011, 14:53
door ardy43

hoi sterjamie fijn te horen,er waren wat problemen met de payservers!