Pagina 2 van 2

Re: Vaag Probleem

Geplaatst: 11 aug 2011, 22:19
door Gup
Mijn processorgebruik is constant, hangt rond de 12% evenals mijn geheugengebruik, 73% beschikbaar zonder dips oid (beide)
evenals mijn schijfgebruik, ik kan ook gewoon downen/repairen en uitpakken tegelijk tijdens het downen, veranderd niets aan deze dips (verergeren oid), maar blijft exact het zelfde :|

Daarbij had ik met de gigabit aansluiting eigenlijk nooit dit rare gedoe, altijd mooi strak :)

Re: Vaag Probleem

Geplaatst: 12 aug 2011, 10:49
door Carnifex
Staat QoS aan in je routerinstellingen?

Er is hier een topic van mijn ISP waar deze exacte problemen worden beschreven en opgelost:
http://forum.telfort.nl/topic5735.html

Re: Vaag Probleem

Geplaatst: 12 aug 2011, 15:16
door Gup
Ik heb net ff dit topic gelezen carnifex, ik zal vanavond eens kijken (als ik thuis ben)of QoS uberhaubt instelbaar is op dit modem (irritant simpel ding)
Thanks voor deze info, je hoort van mij :D

Re: Vaag Probleem

Geplaatst: 13 aug 2011, 18:56
door Gup
helaas is QoS nergens te vinden in de veeeeeel te simpele Thomson TG789VN :(

En het idiote is nou juist... bij KPN ontkennen ze dit gehele probleem, dus.... dat gaat dan weer overswitchen worden van provider.. :?
Het blijf alleen irritant dat een aanmelding bij ziggo zo 8erlijk lang duurt (6-10 weken)

Enige reden om over te stappen is juist dat alle downloads gewoon ¼ langer duren, terwijl ik wél voor een stabiele lijn betaal :-/