Pagina 2 van 2

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma

Geplaatst: 04 sep 2011, 22:25
door Blauwbek
merged op verzoek :)

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma

Geplaatst: 05 sep 2011, 19:52
door Hoss1310
Hoi Ypsos,

Alle door u vermelde mappen zijn aanwezig, Backup.Reg is 42.7kB groot.
Spotlite staat op de E partitie, backup op F partitie.
Na gebruik van het hulpprogje krijg ik de melding dat de backup succesvol teruggezet is, maar toch zijn er geen veranderingen te bespeuren.
Op dit path C:\Documents and Settings\Name\Local Settings\Application Data\SpotLite\SpotLite vond ik uiteindelijk de map met volgende backupbestanden terug ( cache.db, disposelijst, reactielijst.db, reactielijst.db-journal, spots,db)

Ik gebruik XP 32 Bit
Ik heb alle rechten en ik gebruik Bitdefender Internet Security ( betalend )

Hoop dat deze info beter is.

Groetjes,
Hoss

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma

Geplaatst: 05 sep 2011, 21:01
door Ypsos
Hoss1310 schreef: Alle door u vermelde mappen zijn aanwezig, Backup.Reg is 42.7kB groot.
Zoals in het vorige bericht aangegeven, komt watchlist"="@ByteArray( <--knip--> in "TotaalBackup.Reg" voor?
Hoss1310 schreef: Na gebruik van het hulpprogje krijg ik de melding dat de backup succesvol teruggezet is, maar toch zijn er geen veranderingen te bespeuren.
Probeer eens handmatig de SpotLite settings terug te zetten, d.m.v. dubbel klikken op: TotaalBackup.Reg bij de vraag "Weet u zeker dat u de gegevens in F:\SpotLite Hulp Programma\BackUp\Register\TotaalBackup.Reg
aan het register wilt toevoegen?
" kies ja
Hoss1310 schreef: Op dit path C:\Documents and Settings\Name\Local Settings\Application Data\SpotLite\SpotLite vond ik uiteindelijk de map
Daar voor is de button: "Open SpotLite data folder" zie: Leesmij.rtf
Hoss1310 schreef: met volgende backupbestanden terug ( cache.db, disposelijst, reactielijst.db, reactielijst.db-journal, spots,db)
Dit waren de terug gezette bestanden of nieuw aangemaakte bestanden? (vergelijk de datums eens met de backup)
Hoss1310 schreef: Ik heb alle rechten en ik gebruik Bitdefender Internet Security ( betalend )
Zorg ervoor dat de virus scanner tijdelijk uitstaat als de register-settings terug geschreven worden naar het Windows register
Hoss1310 schreef: Hoop dat deze info beter is.
Bedankt, dit gelezen te hebben moet het gewoon lukken mits de virus scanner geen roet in het eten gooit.

Groet,
Ypsos

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma

Geplaatst: 06 sep 2011, 19:14
door Hoss1310
Zoals in het vorige bericht aangegeven, komt watchlist"="@ByteArray( <--knip--> in "TotaalBackup.Reg" voor?
Komt er in voor
Probeer eens handmatig de SpotLite settings terug te zetten, d.m.v. dubbel klikken op: TotaalBackup.Reg bij de vraag "Weet u zeker dat u de gegevens in F:\SpotLite Hulp Programma\BackUp\Register\TotaalBackup.Reg
aan het register wilt toevoegen?
" kies ja
Had ik zelf niet aan gedacht :oops:
Werkte perfect, ware het niet dat bij het herstarten van de pc de watchlist weer verdwenen was.
Heb tot vervelens toe dezelfde handeling uitgevoerd en verschillende keren spotlite verwijdert en opnieuw geinstalleerd, plotseling lukte het toch, nu is alles o.k.
( cache.db, disposelijst, reactielijst.db, reactielijst.db-journal, spots,db)Dit waren de terug gezette bestanden of nieuw aangemaakte bestanden? (vergelijk de datums eens met de backup)
Waren nieuw aangemaakte bestanden
Bedankt, dit gelezen te hebben moet het gewoon lukken mits de virus scanner geen roet in het eten gooit.
Het lukt inderdaad, alleen vraag ik mij af hoe het komt dat deze problemen bij mij aanwezig zijn.
Indien je dit wenst kan ik u nog altijd het totalbackup.reg bestand effe doorsturen, zo kan je effe nagaan of alles wel degelijk in orde is.

Bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes,
Hoss

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma

Geplaatst: 06 sep 2011, 21:25
door Ypsos
Hoss1310 schreef:Waren nieuw aangemaakte bestanden
Yep, logisch je had SpotLite al eens gestart na het terugzetten van de backup (voor de volgende keer, na het klikken op de button "Totaalbackup terugzetten" SpotLite nog niet opstarten, klik op de button "Open SpotLite data folder" vergelijk de bestanden met de backup, sorry mijn fout vegeten te vermelden :facepalm: )
Hoss1310 schreef:Indien je dit wenst kan ik u nog altijd het totalbackup.reg bestand effe doorsturen, zo kan je effe nagaan of alles wel degelijk in orde is.
Nee niet nodig als ik het zo lees is TotaalBackup.Reg bestand in orde

P.S.
NOOIT! je TotaalBackup.Reg of SpoLiteBackUp.reg zomaar opsturen hierin staat je gebruikersnaam, wachtwoord, RSAkey (Spotnet ID)


Verander of verwijder deze register sleutels in het TotaalBackup.Reg of SpoLiteBackUp.reg bestand als je deze op een forum wilt plaatsen of wilt versturen:

Code: Selecteer alles

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\SpotLite\SpotLite]

; verwijderen  of veranderen:
"pubkey"="@ByteArray(<RSAKeyValue><Modulus><-knip->==</Modulus><Exponent>AQAB</Exponent></RSAKeyValue>)"
"nick"="@ByteArray(verander je nick naam)"
"pass"="@ByteArray(encrypted-wachtwoord)"
"user"="@ByteArray(12345678)"
"privkey"="@ByteArray(-----BEGIN RSA PRIVATE KEY----- <-knip>
-----END RSA PRIVATE KEY-----
)"
de rest van de register sleutels kun je laten staan
Hoss1310 schreef:alleen vraag ik mij af hoe het komt dat deze problemen bij mij aanwezig zijn.
phoe... :ugeek:

Als ik het zo inschat worden de "Spolite register-settings" steeds verwijderd na een herstart van Windows
Automatisch systeem herstel?
virus scanner?

If it ain't broke, don't fix it


Mvg. Ypsos

Re: Topic about download SpotLite Backup

Geplaatst: 05 jan 2014, 18:56
door Ypsos
05-01-2014

SpotLite Hulp Programma is vervangen door SpotLite Back-up
Afbeelding