Re: Ondersteuningsonderwerp voor - SpotLite Hulp Programma
Geplaatst: 04 sep 2011, 22:25
merged op verzoek 

Community voor Spotnet liefhebbers! Download Spotnet
https://www.spot-net.nl/forums/
Zoals in het vorige bericht aangegeven, komt watchlist"="@ByteArray( <--knip--> in "TotaalBackup.Reg" voor?Hoss1310 schreef: Alle door u vermelde mappen zijn aanwezig, Backup.Reg is 42.7kB groot.
Probeer eens handmatig de SpotLite settings terug te zetten, d.m.v. dubbel klikken op: TotaalBackup.Reg bij de vraag "Weet u zeker dat u de gegevens in F:\SpotLite Hulp Programma\BackUp\Register\TotaalBackup.RegHoss1310 schreef: Na gebruik van het hulpprogje krijg ik de melding dat de backup succesvol teruggezet is, maar toch zijn er geen veranderingen te bespeuren.
Daar voor is de button: "Open SpotLite data folder" zie: Leesmij.rtfHoss1310 schreef: Op dit path C:\Documents and Settings\Name\Local Settings\Application Data\SpotLite\SpotLite vond ik uiteindelijk de map
Dit waren de terug gezette bestanden of nieuw aangemaakte bestanden? (vergelijk de datums eens met de backup)Hoss1310 schreef: met volgende backupbestanden terug ( cache.db, disposelijst, reactielijst.db, reactielijst.db-journal, spots,db)
Zorg ervoor dat de virus scanner tijdelijk uitstaat als de register-settings terug geschreven worden naar het Windows registerHoss1310 schreef: Ik heb alle rechten en ik gebruik Bitdefender Internet Security ( betalend )
Bedankt, dit gelezen te hebben moet het gewoon lukken mits de virus scanner geen roet in het eten gooit.Hoss1310 schreef: Hoop dat deze info beter is.
Komt er in voorZoals in het vorige bericht aangegeven, komt watchlist"="@ByteArray( <--knip--> in "TotaalBackup.Reg" voor?
Had ik zelf niet aan gedachtProbeer eens handmatig de SpotLite settings terug te zetten, d.m.v. dubbel klikken op: TotaalBackup.Reg bij de vraag "Weet u zeker dat u de gegevens in F:\SpotLite Hulp Programma\BackUp\Register\TotaalBackup.Reg
aan het register wilt toevoegen?" kies ja
Waren nieuw aangemaakte bestanden( cache.db, disposelijst, reactielijst.db, reactielijst.db-journal, spots,db)Dit waren de terug gezette bestanden of nieuw aangemaakte bestanden? (vergelijk de datums eens met de backup)
Het lukt inderdaad, alleen vraag ik mij af hoe het komt dat deze problemen bij mij aanwezig zijn.Bedankt, dit gelezen te hebben moet het gewoon lukken mits de virus scanner geen roet in het eten gooit.
Yep, logisch je had SpotLite al eens gestart na het terugzetten van de backup (voor de volgende keer, na het klikken op de button "Totaalbackup terugzetten" SpotLite nog niet opstarten, klik op de button "Open SpotLite data folder" vergelijk de bestanden met de backup, sorry mijn fout vegeten te vermeldenHoss1310 schreef:Waren nieuw aangemaakte bestanden
Nee niet nodig als ik het zo lees is TotaalBackup.Reg bestand in ordeHoss1310 schreef:Indien je dit wenst kan ik u nog altijd het totalbackup.reg bestand effe doorsturen, zo kan je effe nagaan of alles wel degelijk in orde is.
Code: Selecteer alles
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_CURRENT_USER\Software\SpotLite\SpotLite]
; verwijderen of veranderen:
"pubkey"="@ByteArray(<RSAKeyValue><Modulus><-knip->==</Modulus><Exponent>AQAB</Exponent></RSAKeyValue>)"
"nick"="@ByteArray(verander je nick naam)"
"pass"="@ByteArray(encrypted-wachtwoord)"
"user"="@ByteArray(12345678)"
"privkey"="@ByteArray(-----BEGIN RSA PRIVATE KEY----- <-knip>
-----END RSA PRIVATE KEY-----
)"
phoe...Hoss1310 schreef:alleen vraag ik mij af hoe het komt dat deze problemen bij mij aanwezig zijn.