Pagina 2 van 2
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 19 mei 2011, 11:10
door BazZi3
MariaK schreef:Als de rest van je downloads zoals films en muziek goed gaan en er alleen problemen zijn bij deze games (ook bij je vriend en ook als je newsleecher gebruikt), dan kan ik niet anders concluderen dat dat er helaas een probleem is met de desbetreffende spelletjes.
ik zal het vandaag even proberen en het resultaat hier posten.

Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 20 mei 2011, 19:21
door Leroy
Beste Spotters =)
Ik heb namelijk hetzelfde probleem... Trage download en Mislukt bij de 99% wat best wel Shizzle is..
Dit voorval is ontstaan na wat downloads en weetnie zekker of ik hem toen heb geupdate, ik heb het forum al tijdje in de gaten gehouden ook al oudere topics..
- Wat is allemaal al heb geprobeerd heb gedaan.
1. bekeken welke nieuwe updates mijn windows heeft geinstalleerd en deze verwijderd.
2. Spotnet verwijderd (dit heb ik als volgt gedaan Start -> Config scherm -> Programma's en onderdelen )
3. Tijdje niet gedownload en gekeken of probleem misschien na een tijdje van eigens wel weg ging ofzo.
Maar tot nu toe heeft niks geholpen =(
Wat ik denk maar dat kan misschien wel niet kloppen, dat ik teveel heb gedownload en dat Ziggo <-- mijn provider een limiet heeft staan ofzo wat ik heb bereikt. omdat een ICTer die ik ooit heb gesproken dit heeft meegemaakt maar dan zou je via de mail eerst een waarschuwing moeten krijgen en ik heb mijn mail gechecked en dit is niet het geval..
Mocht iemand nog enkele suggesties hebben, ik hoor het graag,
Ben ten einde raad
Groetjes Leroy

Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 20 mei 2011, 19:43
door Psion
Hi Leroy,
Heb je alles in dit topic gekeken?
viewtopic.php?f=3&t=2824&p=25544&hilit= ... pic#p25544
Hoor het graag van je.
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 21 mei 2011, 06:13
door ManiaK
Beste Leroy,
Welkom op dit forum,
Omdat je al veel geprobeerd hebt, kan het zijn dat ik tips geef, die je al uitgeprobeerd hebt.
Ten eerste moet je even kijken of je de juiste instellingen gebruikt. Afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Daarnaast is het belangrijk dat je weet dat Ziggo een retentie heeft van maximaal 30 dagen. Posts ouder dan 30 dagen zijn met behulp van Ziggo dus niet meer te downloaden.
Inderdaad heeft Ziggo ook een datalimiet. Afhankelijk van je abonnement is dat 50 tot 100gb. Meer daarover kun je
hier vinden!
Wij horen graag van je of je er zo uitkomt.
Lukt het niet met alle tips, wil je dan op de "support request template generator" knop in mijn onderschrift klikken en de vragen beantwoorden!
Succes.
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 00:05
door Loch
Ik heb nu precies hetzelfde probleem.
Ik heb het bij een film, die er pas sinds Vrijdag op staat, en heb laatste tijd niet meer gedownload dus zit nog lang niet aan mijn limiet van ziggo in dit geval.
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 07:20
door ManiaK
Goedemorgen Loch,
Van harte welkom op dit forum.
Je schrijft dat je bij 1 film problemen hebt. Betekent dat dat verder alles gewoon goed gaat? Dan lijkt het me geen probleem van Spotnet of je provider. Dan lijkt het me dat er een probleem is met de post. Heb je al gekeken naar de reacties?
Heb je met meerdere spots problemen? Je schrijft dat je Ziggo hebt, heb je gekeken naar mijn tip voor Leroy?
Ten eerste moet je even kijken of je de juiste instellingen gebruikt. Afhankelijk van je domein moet je het adres van de nieuwsserver aanpassen:
@quicknet.nl: news.quicknet.nl
@multiweb.nl: news.quicknet.nl
@casema.nl: news.casema.nl
@home.nl: news.home.nl
@ziggo.nl: news.ziggo.nl
Lost dit niks op? Wil je dan op de knop "support request template generator" klikken, daar staat een lijst vragen die je moet beantwoorden, de antwoorden plak je in dit topic. En dan gaan wij proberen je verder te helpen.
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 14:40
door Loch
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: symantec
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Heb een tijd niet meer gedownload, en wilde weer een film kijken, en zag deze staan, dus ik dacht laat ik hem downloaden.
Geef een beschrijving van je probleem.: Ik starte de download, hij begon goed met downloaden, maar toen begonnen de downloadsnelheden te schommelen, de laatste 20% heeft hij wel op de snelheden gedownload die ik gewend ben
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 14:52
door ManiaK
Hallo Loch,
Heb je al geprobeerd of een andere film ook zo langzaam gaat?
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 15:03
door Loch
Heb zojuist een andere spot gepakt van dezelfde film, 1080p ipv 720p. maar die begon ook al meteen traag, en na 5 min nog steeds. heb hem dus weer verwijderd om men datalimit niet te verpesten
Re: trage download + mislukt
Geplaatst: 23 mei 2011, 15:12
door ManiaK
Hallo Loch,
Lees even dit topic door...
viewtopic.php?f=16&t=336
Hier staat meer info over de optimale instellingen met Ziggo