Pagina 2 van 2
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Geplaatst: 15 apr 2011, 12:57
door ManiaK
Je schreef in je eerste bericht dat je Spotnet al een keer opnieuw geinstalleerd hebt.....Toen je spotnet opnieuw installeerde heb je toen een clean install gedaan?
Of heb je alleen via het configuratiescherm Spotnet verwijderd?
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Geplaatst: 15 apr 2011, 23:58
door joxxme
ik heb hem geünistalleerd! en daarna de download opnieuw geinstalleerd.
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Geplaatst: 16 apr 2011, 07:33
door ManiaK
Hallo Joxxme,
Ik maak uit je antwoord op dat je het programma alleen verwijderd hebt en geen clean install hebt gedaan.
Oké, dan zou je nog een clean install zou kunnen doen. Geen idee of daarmee je probleem opgelost is, maar een andere oplossing kan ik op dit moment niet bedenken.
- Verwijder Spotnet middels "configuratiescherm"/ "programma"
- Nadat Spotnet van je computer is verwijderd, blijft er nog een map staan in
C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet, die moet je handmatig
verwijderen!!! (of hernoemen als je de gegevens nog nodig hebt)
- Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
- Spotnet 1.7.4 opnieuw installeren. Je moet dan opnieuw al je gegevens invullen!
Succes!
Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet
Geplaatst: 23 apr 2011, 12:04
door KoffieBo0N
Strip is weer bezig met een forumopschoning

. Alle topics die ouder dan vijf dagen zijn worden geprullenbakt, en deze ook.

, niet mee eens? Stuur me een PB

.