Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Alleen leeg kader/venster bij dichtgeklapte laptop.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Bignose
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2023, 11:06
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Alleen leeg kader/venster bij dichtgeklapte laptop.

#1

Bericht door Bignose »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.284
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds mijn scherm van de laptop is dichtgeklapt.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik neem mijn laptop waarmee ik spotnet gebruik voor mijn download op afstand over via teamviewer. Alle andere programma's die ik erop open, hebben dit probleem niet.. Spotnet opent dus wel maar laat een leeg blauw kader/venster zien.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="15" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Afbeelding
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Alleen leeg kader/venster bij dichtgeklapte laptop.

#2

Bericht door UsenetDude »

Spotnet 2.0 is rommel. Gebruiker spotnet Classic. Deze krijgt wel updates. En wat omlsachtige via teamviewer. Nzbget,sabnzbd Spotweb allemaal webbassed.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Alleen leeg kader/venster bij dichtgeklapte laptop.

#3

Bericht door Nietes »

UsenetDude schreef: 07 feb 2023, 12:13 Spotnet 2.0 is rommel. Gebruiker spotnet Classic. Deze krijgt wel updates. En wat omlsachtige via teamviewer. Nzbget,sabnzbd Spotweb allemaal webbassed.
Ik snap ook niet dat mensen dit nog gebruiken, vast omdat het een hogere versie nummer heeft :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer