Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloadmap

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Wiskey
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2022, 07:43
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telenet

Downloadmap

#1

Bericht door Wiskey »

Ik kan alleen naar het bureaublad (of een onderliggende map) downloaden
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Downloadmap

#2

Bericht door UsenetDude »

Je zal toch echt iets meer informatie moeten vermelden. En ik raad je aan om SpotNet classic te installeren. In SpotNet 2.0 zitten diverse bugs die niet gefixt worden.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch

Topicstarter
Wiskey
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2022, 07:43
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Telenet

Re: Downloadmap

#3

Bericht door Wiskey »

Ik gebruik al heel lang Spotnet, tot nu 1.9.0.5, ik heb nu een nieuwe PC en ik heb nu 2.0 en daarna 1.9.0.8 geïnstalleerd.
Bij beide heb ik het probleem dat ik de downloadmap alleen maar kan instellen op "bureaublad" of een map daaronder.
Ik doe dat via bewerken/downloadmap.
Afbeelding
Ik wil eigenlijk naar een netwerkdrive verwijzen.

ajax4ever
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2022, 02:47
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: ziggo

Re: Downloadmap

#4

Bericht door ajax4ever »

heb het zelfde probleem was hier al een oplossing voor gevonden ?

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Downloadmap

#5

Bericht door Ypsos »

Wiskey schreef: 14 nov 2022, 09:26 Ik gebruik al heel lang Spotnet, tot nu 1.9.0.5, ik heb nu een nieuwe PC en ik heb nu 2.0 en daarna 1.9.0.8 geïnstalleerd.
Bij beide heb ik het probleem dat ik de downloadmap alleen maar kan instellen op "bureaublad" of een map daaronder.
Ik doe dat via bewerken/downloadmap.
Afbeelding
Ik wil eigenlijk naar een netwerkdrive verwijzen.
Eerst een gedeelde netwerkmap aanmaken(met schrijfrechten) en een stationletter toewijzen, onderstaand voorbeeld Station Z:
Afbeelding

Als je driveletter Z: kunt vinden in de Windows verkenner(gedeelde netwerkmap), kun je deze ook instellen in Spotnet.

uitleg:
https://www.schoonepc.nl/instal/bestand ... ding_maken

buksie83
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2023, 23:08
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: t-mobile

Re: Downloadmap

#6

Bericht door buksie83 »

Ik kan ook alleen het bureaublad of een nieuwe map daarin aangeven, kan de schijven en/of netwerk niet selecteren. Iemand info hoe dit te doen?

Ik kan ook geen settings bestand of ini bestand vinden waar dit in opgeslagen is.
(ik heb spotnet 1.9.08 geinstalleerd en 2.0 beide hetzelfde probleem.)

Graag reactie van iemand wie kan helpen hiermee.
Zie afbeelding:

Afbeelding

buksie83
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jan 2023, 23:08
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: t-mobile

Re: Downloadmap

#7

Bericht door buksie83 »

Nu wel GELUKT!

Je zou denken klik op Bewerken>Downloadmap... Maar dit werkt dus niet.

Als je klikt op menu Bewerken>Instellingen, dan zie je "selecteer de map waar je downloads wilt opslaan"
Dit selecteren werkt nog steeds niet, maar je kunt hier gewoon handmatig de map in typen, en dat werkt wel!

Nu dus gelukt! (Spotnet 2.0.0.284)

Hoop dat ik hiermee iemand anders nog kan helpen!

Oja misschien handig om te weten, ik gebruik windows 11. Het valt me op dat de map van de gebruiker, waar alle gebruikers specifieke mappen weer in staan, maar een deel van de gebruikersnaam is, bijv gebruiker "janjanssen" heet op de schijf c:\users\janja\

Misschien dat dat het geen is waar spotnet moeite mee heeft?? Hij kan dan misshien niet in andere mappen bovenliggend komen?
Afbeelding

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: Downloadmap

#8

Bericht door CtrlAltDel »

Op mijn Windows 11-ontwikkelaarsomgeving kom ik dit probleem niet tegen (of gelukkig nog niet). Echter heb ik zelf wel enkele klanten gehad die wel problemen hebben met Spotnet icm Windows 11. Soms helpt het opnieuw installeren van Spotnet, maar ben er nog niet geheel achter waar het nou aan ligt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer