Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

geen reactie kunnen plaatsen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

Re: geen reactie kunnen plaatsen

#11

Bericht door marmad »

Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
Ik ben al heel blij geworden. Niet dat ik de iconen zo belangrijk vind maar mijn "obsessive compulsory disorder" zegt voor perfectie te gaan.

Oh ja volgens Ypsos heb ik de "buggy" aangevinkt maar heb geen idee waar en wat en wat functie is. Hij kan weggevinkt worden volgens Ypsos.

Geweldig geholpen, hartstikke bedankt.
Groet.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: geen reactie kunnen plaatsen

#12

Bericht door Ypsos »

marmad schreef: 18 mar 2022, 20:53 Kan de "poort" van de provider niet instellen. Zegt alleen maar "anders" maar kan vervolgens niets typen. Toch geprobeerd en kan nu wel weer reacties doen. Dat is dus opgelost, zo ver. Maar instellen van provider poort is raar en icoontjes worden niet goed weergegeven. Is dat simpel te doen?
mmm vreemd, dus hier kun je niets meer instellen:
Bewerken / Provider ...
Afbeelding

Lijkt erop dat alle rechten/machtigingen veranderd zijn, na de computer crash, maw je bent niet (meer) de eigenaar van
C:\ProgramData\Spotnet

Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Als administrator uitvoeren
Werkt het nu na behoren?

Topicstarter
marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

Re: geen reactie kunnen plaatsen

#13

Bericht door marmad »

Om de een of andere reden is mijn reactie niet geplaatst maar nogmaals een poging dan.
Ik heb het provider scherm ingevuld zoals hierboven. Alleen het provider blok kon ik niet invullen (gaf 'anders' aan zonder mogelijkheden om iets te typen). Toch maar verbonden en nu kan ik wel weer reacties geven. Dus dat is opgelost. De icoontjes blijven niet goed weergegeven maar werken wel.
Is daar nog iets op te bedenken?
Bedankt voor de reacties, ben wel heel veel blij gemaakt.
Groet

Topicstarter
marmad
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 feb 2011, 13:27
Reputation: 0

Re: geen reactie kunnen plaatsen

#14

Bericht door marmad »

heb het bovenstaande schema ingevuld en zag dat ik de upload.eweka was vergeten te veranderen. Buggy niet aangevinkt en de providers "box" liet zich niet invullen na aanklikken van "anders"(?).
Resultaat = Ik kan weer berichten plaatsen dus dat is opgelost. De download icoon en smiley iconen worden niet goed weergegeven. Is dat nog te veranderen? Moet ook nog even kijken of de rest nog goed werkt, dus zonder foutmeldingen.
Hoop dat mijn bericht nu wel geplaatst wordt. Heb zeker weer wat verkeerds gedaan.
Hartstikke bedankt voor de hulp.

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: geen reactie kunnen plaatsen

#15

Bericht door Ypsos »

Nog even antwoord op de vraag:
Ypsos schreef: 18 mar 2022, 21:16 Start Spotnet eens als admin?
Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling kies:
Als administrator uitvoeren
Werkt het nu na behoren?
Werkt Spotnet dan wel naar behoren, kun je nu de instellingen wijzigen?

Rechtsklik op de Spotnet snelkoppeling
of op C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe
Als administrator uitvoeren

Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer