Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Foutief NZB-bestand overslaan (reden=junk after d

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotweb.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Muzeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2020, 14:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Chrome
Gender:

Foutief NZB-bestand overslaan (reden=junk after d

#1

Bericht door Muzeus »

Ik heb een imac.MacOs Catalina. Via Eweka maak ik gebruik van SpotWeb online. Voor het binnenhalen van NZB bestanden maak ik gebruik SABnzbd.
Tot gisteren werkte dit uitstekend. Zojuist heb ik via DSpotWeb meerdere bestanden proberen binnen te halen. Het lukt om een NZB bestand aan te maken. Nadat ik het NZB bestand heb aangeklikt krijg ik bij SABnzbd de volgende melding:

Foutief NZB-bestand , overslaan (reden=junk after document element, regel=2)

Ik heb ook een NZB bestand binnen gehaald via Newslazer en via SABnzbd gedownload en dat ging goed. Het lijkt er dan ook op dat het programma SABnzbd hoed functioneert. Mij is opgevallen dat het programma SpotWeb de loading image blijft draaien. Of dit er iets mee te maken geeft geen idee.
In de problemen op jullie site heb ik soortgelijk probleem gevonden, maar dit is niet de oplossing voor mijn probleem.

Ik hoop dat 1 van jullie mij daar mee kan helpen, het liefst in Jip en Janneke taal.

Alvast bedankt
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
Muzeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2020, 14:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Chrome
Gender:

Re: Foutief NZB-bestand overslaan (reden=junk after d

#2

Bericht door Muzeus »

Ik heb nog een aanvullende opmerking:
Ik kan met Spotweb via http://ds.mtelkamp.nl/spotweb/ wel via SABnzbd (beperkt) downloaden.

Topicstarter
Muzeus
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 apr 2020, 14:53
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Chrome
Gender:

Re: Foutief NZB-bestand overslaan (reden=junk after d

#3

Bericht door Muzeus »

Beste Spotweb gebruikers. Gisteravond was het probleem verholpen. Hoe het kan weet ik niet. Wellicht een bug.
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: Foutief NZB-bestand overslaan (reden=junk after d

#4

Bericht door Blauwbek »

Het zou kunnen zijn dat het bouwen van de nzb even niet goed ging om wat voor reden dan ook. Regel twee zal dan een foutmelding zijn geweest.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer