Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

UsenetAgency

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

UsenetAgency

#1

Bericht door Mickroz »

deze kregen wij binnen via het contact formulier.
Hi,

Wij van UsenetAgency krijgen de klacht dat onze gebruikers geen spotnet 2.0 kunnen gebruiken.
Helaas is het zo dat in Spotnet 2.0 ons .agency domein niet wordt geaccepteerd, omdat het geen "standaard" top level domain is.

In Spotnet Classic kan het wel gebruikt worden. Maar men vraagt toch ook specifiek om Spotnet 2.0.

We hopen dat jullie, wellicht samen met ons, er een oplossing voor kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,
Nils
UsenetAgency
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: UsenetAgency

#2

Bericht door mesa57 »

Aangezien de developer van Spotnet 2.0 zich niet (meer) meldt, is er weinig aan te doen dat Spotnet 2.0 niet (meer) gebruikt kan worden.
Wat ze bedoelen met "toplevel domain" snap ik niet, want Spotnet 2.0 is sowieso geen valide domainname.
Dus Nils moet het beter uitleggen en hij kan mij of ypsos altijd PM-en.

Eugene38
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2020, 02:34
Reputation: 0
Gender:

Re: UsenetAgency

#3

Bericht door Eugene38 »

mesa57 schreef: 04 nov 2019, 22:12 Aangezien de developer van Spotnet 2.0 zich niet (meer) meldt, is er weinig aan te doen dat Spotnet 2.0 niet (meer) gebruikt kan worden.
Wat ze bedoelen met "toplevel domain" snap Transfers Orly ik niet, want Spotnet 2.0 is sowieso geen valide domainname.
Dus Nils moet het beter uitleggen en hij kan mij of ypsos altijd PM-en.

Hallo, ik zou graag de oorzaak van deze radiostilte willen weten
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: UsenetAgency

#4

Bericht door mesa57 »

Geen idee, de developer is ook onbekend hier. Inmiddels schijnt er wel een nieuwe versie van spotnet 2.0 (284) te zijn uitgebracht.

latevogel
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2014, 23:09
Reputation: 0
Usenet: sunny usenet
Internet: online

Re: UsenetAgency

#5

Bericht door latevogel »

Goedemorgen Beheerder Spotnet,

Sinds 2014 maak ik gebruik van Spotnet (Classic) 1.9.0.8 en ben erg tevreden over dit gebruik.
Toch is er een punt waar ik moeite mee heb en dat is het volgende:
Ano321 | dS7DXw , een van de gebruikers, is op een zeer irritante manier steeds bezig zijn gal te spugen op de uploader Sander.
Hij is bezig op schijnbaar verschillende namen en wekt bij anderen weerzin, tenminste bij mij wel.
Ik heb deze persoon op de 'zwarte lijst' geplaatst maar binnen enkele dagen is hij retour onder zijn oude naam en moet ik hem weer op die lijst zetten.
Wat is hier aan de hand, is er geen moderator op Spotnet?

De laatste jaren zijn er vaker klieren die posters zitten te jennen en soms de grofste taal gebruiken, ik zet ze op de zwarte lijst en ben er dan vanaf. Helaas bovenstaande gebruiker dus niet. Kunnen jullie haar/hem waarschuwen of verbannen?
Schijnbaar werkt hij ook onder de namen: Amedeus, Joker, Hunter, en Shit.

Met vriendelijke groet,

Jelle Reitsma (Latevogel)
splitting118@hotmail.com

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: UsenetAgency

#6

Bericht door UsenetDude »

latevogel schreef: 22 jul 2023, 12:29 Goedemorgen Beheerder Spotnet,

Sinds 2014 maak ik gebruik van Spotnet (Classic) 1.9.0.8 en ben erg tevreden over dit gebruik.
Toch is er een punt waar ik moeite mee heb en dat is het volgende:
Ano321 | dS7DXw , een van de gebruikers, is op een zeer irritante manier steeds bezig zijn gal te spugen op de uploader Sander.
Hij is bezig op schijnbaar verschillende namen en wekt bij anderen weerzin, tenminste bij mij wel.
Ik heb deze persoon op de 'zwarte lijst' geplaatst maar binnen enkele dagen is hij retour onder zijn oude naam en moet ik hem weer op die lijst zetten.
Wat is hier aan de hand, is er geen moderator op Spotnet?

De laatste jaren zijn er vaker klieren die posters zitten te jennen en soms de grofste taal gebruiken, ik zet ze op de zwarte lijst en ben er dan vanaf. Helaas bovenstaande gebruiker dus niet. Kunnen jullie haar/hem waarschuwen of verbannen?
Schijnbaar werkt hij ook onder de namen: Amedeus, Joker, Hunter, en Shit.

Met vriendelijke groet,

Jelle Reitsma (Latevogel)
splitting118@hotmail.com
Dit is technies gezien onmogelijk want je kan steeds een nieuwe SpotNet ID aanmaken. Je zal er helaas mee moeten leren leven. Er valt niks tegen te doen technies gezien.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: UsenetAgency

#7

Bericht door mesa57 »

Helaas is de link naar bit.do niet meer werkend.
Vul bij de instelling van de black/whitelist voorlopig dit maar in :
Afbeelding

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: UsenetAgency

#8

Bericht door CtrlAltDel »

Hoi Mesa!

Komen die url's naar bit.do nog wel weer terug in de toekomst of dat niet meer?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: UsenetAgency

#9

Bericht door mesa57 »

Helaas is bit.do helemaal ter ziele. Ik denk dat we daar een nieuwe versie van spotnet voor gemaakt moet worden.

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: UsenetAgency

#10

Bericht door CtrlAltDel »

Een 1.9.0.9 met een fix voor de url's, zou wel mooi zijn of denk je aan een gehele nieuwe versie?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer