Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Topic over moderatie in het programma Spotnet

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Moderators

#11

Bericht door KoffieBo0N »

Maar hjvbft, jij hebt het over de gebruiker. Ik heb het over de spotter, en de motivatie om wat te spotten is sinds de val van FTD wel wat minder, niet?
Ik weet ook dat dit soort programma's/ingebouwde functies er zijn, en ook wel werken, maar het ban-systeem heeft nog zijn haken en ogen, geef maar toe... Voor een spotter is het in ieder geval dismotiverend. Wat los staat van de buggy software natuurlijk, waar de beste maker ook wel wat aan kan doen (bekende bugs etc.). Natuurlijk, ik blijf respect hebben voor de maker die dit toch maar doet, maar die had toch wel beter met een update met verbeterde functies kunnen komen.
Ik heb verder ook geen zin meer om op deze vaak voorkomende discussies in te gaan, het is alleen wel goed om hier eens wat meer prioriteit aan te stellen.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Moderators

#12

Bericht door hjvbft »

@KoffieBo0N: Een spotter is ook een gebruiker.
De motivatie om iets te spotten kan afgenomen zijn door de reacties bij de spots.
Het beste is deze reacties dan negeren en vooral niet op reageren.

De moderatie via usenet heeft zijn beperkingen. Dit is op het moment niet anders.
Gebruikersavatar

asenegawa
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:07
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP
Locatie: Valley of the Sun

Re: Moderators

#13

Bericht door asenegawa »

hjvbft schreef: De moderatie via het Usenet heeft zijn beperkingen. Dit is op het moment niet anders.
Inderdaad, de moderatie op het Usenet heeft jammer genoeg grote beperkingen en daar valt vooralsnog weinig aan te doen.
Misschien moeten we eens bij de chinezen gaan buurten om te bekijken of er uit hun censuur software niet een goede moderatie gemaakt kan worden.

Laten we positief blijven, misschien komt er binnen afzienbare tijd toch nog een update en ziet Spotnet er dan weer heel anders, gebruiksvriendelijker en beter uit.
Je weet maar nooit...toch?
Verder voorziet/voorzag Spotnet nog steeds in een behoefte voor heel veel mensen die na FTD in een zwart gat dachten te vallen.
Dat er naast Spotnet-web-lite steeds meer alternatieven komen kan ik alleen maar toejuichen, ook al versnippert daarmee een download community.
Maar of die alternatieven ook blijvertjes zijn is naar mijn mening nog maar zeer de vraag.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Moderators

#14

Bericht door Artifex »

Al de makers van spotnet-lite-web (en grit) zouden moeten samenwerken en een superprogramma maken , dat zou nog eens mooi zijn.En dan nog liefst met een eigen code voor de database, zodanig dat FTDworld en konsoorten hier niet van kan meeproffiteren.Amen :D

TifKag
Berichten: 67
Lid geworden op: 15 feb 2011, 13:34
Reputation: 0

Moderatie

#15

Bericht door TifKag »

Er is een tijd geleden al eens iets beloofd qua moderatie.

Als het op deze manier doorgaat, denk ik dat er een hoop mensen weg gaan bij SpotNet / SpotLite.

Het begint me zo langzanerhand behoorlijk te irriteren (Die vieze rotzooi die je via zgn verzoekjes te zien krijgt)

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Moderatie

#16

Bericht door ManiaK »

Tifkag,
Dit forum is bedoeld om gebruikers te ondersteunen. Wij zijn niet de makers van het programma en hebben ook geen enkele band daarmee. Ik weet niet precies wie jou iets qua moderatie heeft beloofd?
Dit onderwerp is al meerdere keren aan de orde gekomen op dit forum. Misschien dat je gebruik kunt maken van de zoekfunctie om te kijken welke addons er beschikbaar zijn om je probleem op te lossen. :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Jantje666
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011, 21:36
Reputation: 0

Hufterig gedrag niet langer gedogen op spotnet/lite

#17

Bericht door Jantje666 »

Hoi,

Ik ben nu een maand of 5-6 actief op spotnet/lite en al vanaf dag 1 zie ik overal hufterig gedrag zoals nep-virusroepers, virusposters, gescheld en stalking van veelspotters door groepen etterbakken. Constant gezanik over nl subs, over taalsporen, uitlokken tot nog meer gelijkwaardig gedrag, en zelfs spots met bedreigingen naar een bepaalde spotter, in de comments worden zelfs dingen geroepen in de trant van: "dood aan <spotternaam>" maar mijn reactie waarin ik aangaf dat de spotter aangifte bij de politie moest gaan doen wegens doodsbedreigingen werd wel weggehaald (zie dat de spot nu ook helemaal van spotlite gehaald is?), op andere platforms is dat ook reden voor actie vanuit de beheerders.

Hoe denken de makers hierover? Zijn ze ooit nog van plan om actief te gaan modereren? Van spotters die niks verkeerd doen worden 100% goede spots zonder reden weggehaald maar die groepen/eikels kunnen maar blijven doorgaan, snap ik niks van hoor.
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Hufterig gedrag niet langer gedogen op spotnet/lite

#18

Bericht door Artifex »

Hoop in eerste instantie maar dat usenet in het algemeen nog lang mag blijven bestaan.De rest is bijzaak. ;)
Gebruikersavatar

Thisegzz
Moderator Team Lid
Berichten: 703
Lid geworden op: 11 mar 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Re: Hufterig gedrag niet langer gedogen op spotnet/lite

#19

Bericht door Thisegzz »

Misschien een idee om Spotnet Improver te installeren, dat scheelt een hoop frustratie ;)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

Jantje666
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 nov 2011, 21:36
Reputation: 0

Re: Hufterig gedrag niet langer gedogen op spotnet/lite

#20

Bericht door Jantje666 »

Usenet blijft wel bestaan, ze pakken alleen de sites echt aan die er geld aan verdienen (ftd), de serverproviders krijgen ze niet klein, uit eerste hand xsnews eigenaar gehoord ;) Maar goed, dat spotnet/lite (of iig sommige spotters die spotnet onderhand in hun eentje voorzien van de nieuwste hd/dvd/divx releases) nu al kapotgemaakt wordt door die gezellige gebruikers uit nl en be interesseert je dus niks, begrijp ik uit je reactie....

Ook een mooie oplossing, filter die gekken maar weg, dan zien veel noobs en nieuwelingen dus alleen nog maar die onzinnige en opruiende opmerkingen, ook mooi voor de uitstraling van spotnet...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer