maximaal aantal verbindingen bereikt

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
head02
Answers: 0
Usenet: tweak

maximaal aantal verbindingen bereikt

Bericht door head02 »

• Windows versie:windows 7
    Usenet Provider:tweaknet
    Internet Provider:ziggo
    Antivirus / Firewall*:?
    Wanneer ontstond het probleem?al bij de 1e keer
    Spotnet versie: 1.7.3
    Met welk programma download je:grabbit
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
    Wat is het probleem?maximaal aantal verbindingen bereikt
    Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? ik heb jullie advies gelezen met daarin vermeld de 3 scenario's maar is snap net niet
in mijn serevr.xml staat het volgende (heb username en password even weggelaten):

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username====" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username===" Port="119" SSL="0" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

kan iemand mij uitleggen wat ik nu moet veranderingen opdat ik de bovengenoemde melding niet meer ontvang

ManiaK

Re: maximaal aantal verbindingen bereikt

Bericht door ManiaK »

Hallo Head02,
Jouw probleem is dat je te veel connecties (verbindingen) gebruikt. Je hebt bij je abonnement bij Tweaknews een bepaalde hoeveelheid "threads". Je moet zelf even nakijken hoeveel dat er zijn. Die moet je verdelen over Grabit en Spotnet. Hier kun je de volledige uitleg over deze foutmelding vinden. Aantal connecties met Spotnet
In jouw geval, als je download met Grabit, zou het dan worden: 1 connectie voor de headers server, 0 connecties voor de download server en 1 connectie voor de upload server.

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username====" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username===" Port="119" SSL="0" Connections="0" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

De rest van de verbindingen die je heb bij je abonnement bij Tweaknews kun je instellen in Grabit.
Laat je weten of je er op deze manier uitkomt? :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: maximaal aantal verbindingen bereikt

Bericht door KoffieBo0N »

Is ouder dan vijf dagen.

:locked:, niet mee eens? Stuur mij een PB ;).
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer