Source Code Spotnet 1.71 op internet gelekt!
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XLned
- Internet: Ziggo
Source Code Spotnet 1.71 op internet gelekt!
Beste Spotnetters,
Ik was een beetje op internet aan het rondneuzen over Spotnet, toen ik ineens op de volledige source code van Spotnet stuitte. Ik vroeg me af of dit wel oké is, aangezien Spot-Net volgens mij niet open-source is.
Voor de zekerheid post ik de link naar de Source maar niet hier op het Forum, voor eventuele problemen ermee te voorkomen. Een Moderator of Admin kan mij gerust contacteren voor de link, voor verder onderzoek.
Ik was een beetje op internet aan het rondneuzen over Spotnet, toen ik ineens op de volledige source code van Spotnet stuitte. Ik vroeg me af of dit wel oké is, aangezien Spot-Net volgens mij niet open-source is.
Voor de zekerheid post ik de link naar de Source maar niet hier op het Forum, voor eventuele problemen ermee te voorkomen. Een Moderator of Admin kan mij gerust contacteren voor de link, voor verder onderzoek.
Laatst gewijzigd door Elixer op 11 mar 2011, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
Re: Source Code Spotnet op internet gelekt!
Dit lijkt me niet waar, aangezien Drazix de enige is met de source code. En ik niet verwacht dat hij deze gaat uitlekken.
-
Ik meen me te herinneren dat de broncode van een oude versie wel eens vrijgegeven is, en dat sommige ontwikkelaars die erom hebben gevraagd de broncode hebben.
-
Klopt als je drazix op tweakers zoekt en zijn berichte na leest. Zie je dat hij ze al een keer heeft gegeven aan cjdijk
-
Ik denk dat Gonzales gelijk heeft. De open source code staat nog steeds op de meeste nieuwsservers met een beetje retentie (150 dagen of zo). Maar dat is de opensource code waarop Drazix Spotnet gemaakt heeft. Maar let op: het is open source dus iedereen kan daar op verder borduren en dat hoeft niet afgeschermd te worden.
Recht bestaat niet in Nederland, alleen maar kromme regelgeving
-
-
Nou houd ons niet langer in spanningElixer schreef:Dit is de source code van Spot-Net 1.71

-
Neem nog even rustig de tijd om zelf te zoeken, als je het niet vind zal ik je een tip geven. Maar ik ga niet directe wegen naar de source code geven. Je zult het allicht wel vinden, na een beetje goed speurwerk.
TIP: Uppit
TIP: Uppit
-
-