Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: UPC

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie: UPC

#1

Bericht door hjvbft »

De nieuwsserver van UPC, news.upc.nl, is sinds 26 januari 2012 niet meer beschikbaar. *

Om gebruik te kunnen maken van usenet kan een andere server gebruikt worden of overstappen naar een isp die wel een usenet server zonder extra kosten heeft.


Edit: Oude informatie verwijderd.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 05 mar 2012, 07:53, 7 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Begbie
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 feb 2011, 22:07
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#2

Bericht door Begbie »

WIlde nog overgaan naar UPC maar na het lezen van deze reactie lijkt het me niet verstandig.

Bedankt voor de info!

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#3

Bericht door hjvbft »

Graag gedaan. Hiermee weet je waar je aan toe bent en voorkomt dat je er pas achter komt als het te laat is.
Het is wel mogelijk een andere usenet server te gebruiken. Deze kosten echter extra.
Gebruikersavatar

brammes
Berichten: 39
Lid geworden op: 19 feb 2011, 17:45
Reputation: 0
Usenet: NewsXS
Internet: UPC
Leeftijd: 61

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#4

Bericht door brammes »

Sorry hoor, maar ik denk dat er niet 1 internet provider is die een goede newsfeed heeft. Dus om je keus van internet provider af te laten hangen van de newsfeed. Dan zou ik maar geen internet nemen.
Als je wilt downloaden uit nieuwsgroepen, dan moet je gewoon een apparte goede news provider nemen. En niet zeuren om die paar euro per maand extra!
Ik zit zelf met grote tevredenheid ook bij UPC met een 120Mb verbinding. Maar heb er net zoals zo velen een aparte newsprovider bij.
[iMac 24" - 2.93Ghz - 8GB Memory] [iPhone 4] [Playon!HD Mediabox 1GB]

djbosanac
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 feb 2011, 10:05
Reputation: 0
Usenet: Hitnews
Internet: UPC Nederland
Locatie: Dordrecht
Leeftijd: 34

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#5

Bericht door djbosanac »

Ik heb ook UPC, maar zoals ik dit lees is het alleen negatief.
Maar ik heb ook een pay-server moet je nou die gebruiker of wat?

Begrijp die spotnet niet zo, op ftd hebben ze nu ook veel dingen gevonden van spotnet looks ftd etc, servers etc.
Waarom zo'n gedoe enz dan?
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#6

Bericht door Ep Woody »

Als je een geschikte pay-server hebt, is dat handig om die te gebruiken, aangezien UPC het een en ander mist. Maar accepteer je dat je geen reacties hebt en het niet snel werkt kan het prima.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

gerstr

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#7

Bericht door gerstr »

UPC raadt zelf aan om via speciale aanbieding UPC - Chelloo (XsNews) aan abo te nemen.
Gebruikersavatar

Hansjoh
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:56
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#8

Bericht door Hansjoh »

gerstr schreef:UPC raadt zelf aan om via speciale aanbieding UPC - Chelloo (XsNews) aan abo te nemen.
Ja en dan heb je nog maar 9 dagen header retentie.. (zie problemen XSnews).

gerstr

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#9

Bericht door gerstr »

XsNews heeft altijd een prima reputatie gehad, dus laten we nu niet gelijk gaan moddergooien omdat de headers via de nieuwe spot oplossingen opeens zoveel belangrijker zijn geworden en ze daar misschien beetje van zijn geschrokken.

Ik heb in ieder geval mijn abo nog niet opgezegd

loekie
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2011, 20:14
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

Re: Ervaringen & Discussie: UPC

#10

Bericht door loekie »

ik ben nieuw hier en weet niet of ik mijn probleem hier op mag zetten. hoor het wel. k heb windows vista, upc en probeer spotnet te installeren. maar telkens krijg ik de melding dat wachtwoord of gebruikersnaam fout zijn. maar dat is niet zo.
hoe verder??
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer