Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

flac en cue

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
bramvnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2011, 12:55
Reputation: 0

flac en cue

#1

Bericht door bramvnl »

ik heb een vraagje ik download albums met flac en log en cue file
maar mijn vraag is soms is het 1 grote wave of flac, dan kan ik het in stukken doen met de cue file alleen daarna is de cue niet meer geschikt om mee te branden weet iemand hier een oplossing voor?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



2MB2
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mar 2011, 18:49
Reputation: 0

Re: flac en cue

#2

Bericht door 2MB2 »

de bedoeling van de cue is als je de cd gebrand hebt dat je dan de tracks kan skippen gelijk op de normale cd.

cues kan je branden met diverse brandprogrammas,waaronder nero,ashampoo,imgburn en nog andere,je brand dan via de optie image.

cues kan je ook splitten om zo losse nummers tekrijgen die je kan afspelen dan met mp3 spelers,

diverse oplossingen.hopelijk een antwoord op je vraag want deze was nogal moeilijk geformuleert

grs 2MB2

Topicstarter
bramvnl
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2011, 12:55
Reputation: 0

Re: flac en cue

#3

Bericht door bramvnl »

ik zal het wat makkelijker stellen

ik download een album zit er dit in 1 grote wav file een cue en log file, nu kan ik met de cue het prima branden

maar ik wil nu de nummers graag hebben dus ik gebruik Medieval CUE Splitter om te splitten alles gaat goed oude cue weg gooien en er komt een nieuwe

nu komt het, de NIEUWE cue werkt niet meer om mee te branden, dus mijn vraag hoe kan dat? of doe ik iets fout?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer