Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

nzb starten op een ander comuter

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
torro
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2011, 17:10
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: xmsnet

nzb starten op een ander comuter

#1

Bericht door torro »

hallo allemaal ik heb een vraag?
kun je spotnet zo instellen dat ik (op mijn laptop) een nzb aanklik en dat hij hem op een andere computer binnen het netwerk download?
dit is me echter wel gelukt met newsleecher dit vind ik wel fijn want me laptop staat op me slaapkamer kan ik even nog wat downloaden maar hoef me laptop dan niet aan te laten staan zodat ik geen herrie aan me kop heb als ik wil slapen.
mvg torro
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: nzb starten op een ander comuter

#2

Bericht door Mickroz »

Ja ligt eraan met welk programma je download op je pc.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: nzb starten op een ander comuter

#3

Bericht door Carnifex »

Je kunt niet spotnet zo instellen, maar je kan wel bijvoorbeeld SABnzb instellen om een bepaalde map te scannen op NZBs. Als je dan een NZB download op je laptop kun je de NZB in een bepaalde map op je PC zetten (die map op je pc dus via het lokale netwerk delen) waarna de download automatisch begint op je PC.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: nzb starten op een ander comuter

#4

Bericht door Ep Woody »

Wat je ook kunt doen, maar dat is wat ingewikkelder, is Spotnet linken aan een centrale SabNZBd, middels een ip-adres/poort/API-key. Als je dat doet zal hij rechtstreeks de nzb's doorsturen naar die SabNZBd, als die draait. Je moet er alleen wel voor zorgen dat SabNZBd draait als je van die functie gebruik wil maken, anders heb je kans dat hij zelf SabNZBd opstart.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer