Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

popcorn audio converter ondertiteling probleem

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
handenbrielle
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 aug 2011, 10:34
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

popcorn audio converter ondertiteling probleem

#1

Bericht door handenbrielle »

aangezien mijn lg lw 650s tv geen dts audio aankan wil ik met de audio converter een map ( in dit geval rio 3D half SBS ) omzetten naar AC3.
Streamen via mijn blu ray speler werkt ook niet goed, deze ondersteund dts wel , echter de subs staan dan door elkaar heen ( in de 3d modus )

Als ik popcorn audio converter gebruikt krijg ik wel geluid uit de lg , echter de ondertiteling is verdwenen ( oorspronkelijk srt bestand in die map ) ook als ik de naam van dit srtfile verander in de nieuwe bestandsnaam ( dus bv Rio3D_AC3.srt ) krijg ik hem niet, moet je in de audioconverter nog iets aanvinken zodat hij de ondertiteling ook meepakt ?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

iamsolly
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 feb 2011, 17:53
Reputation: 0

Re: popcorn audio converter ondertiteling probleem

#2

Bericht door iamsolly »

Nee, ik ben nog nooit subs kwijtgeraakt.
Misschien niet de srt renamen maar het videobestand, ik weet niet welke inf daarin is opgeslagen.
Suc6
Domme vragen bestaan niet, wel dezelfde
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer