Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

TV Series Filter instellen op DVD5

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Shidoobee
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 feb 2011, 00:43
Reputation: 0
Usenet: Usenetbucket
Internet: Ziggo
Locatie: Leiden

TV Series Filter instellen op DVD5

#1

Bericht door Shidoobee »

Hallo, voor 't filter gedeelte gebruik ik GEXA en heb dit filter ingesteld voor onze favoriete series
TV Series D/L" Image="\Images\cf\none.png"><![CDATA[ ( ( title LIKE '%Bones%' ) OR ( title LIKE '%CSI%' ) OR ( title LIKE '%90210%' ) OR ( title LIKE '%Glee%' ) OR ( title LIKE '%Vampire diaries%' ) OR ( title LIKE '%Sons Of Anarchy%' ) OR ( title LIKE '%Aspe%' ) OR ( title LIKE '%Lewis%' ) OR ( title LIKE '%Code 37%' ) ) ]]></Filter>
Nu zou ik echter nog een 2de favorieten seriefilter willen instellen dat de DVD5 versies voor me eruit sorteerd, ....maarre ik krijg 't alleen niet gedaan, gezocht heb ik ook al op 't forum maar zie ff door de boemen 't bos niet meer...wie weet raad??

Vr.Grt.
Shidoobee
Een dag niet gedownload is een dag niet geleefd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#2

Bericht door VPCF1 »

GEXA voor Spotnet wordt niet verder doorontwikkeld. De maker ziet meer toekomst in SpotGrit.
De laatste versie van GEXA V5, die de wijzigingen in Spotnet V1.76 bevat wordt enkel aan een beperkte groep mensen beschikbaar gesteld.

Als je cat =6 AND plaats voor (( title dan werkt het.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door VPCF1 op 02 nov 2011, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Topicstarter
Shidoobee
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 feb 2011, 00:43
Reputation: 0
Usenet: Usenetbucket
Internet: Ziggo
Locatie: Leiden

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#3

Bericht door Shidoobee »

Bedankt..ben ff aan 't klooien geweest maar ik krijg 't (nog) niet werkend...moet Cat =6 And vóór iedere (( Title om te werken??
Een dag niet gedownload is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar

VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#4

Bericht door VPCF1 »

Nope,dit is ie:

Code: Selecteer alles

 <Filter Name="Series" Image="\Images\none.png" SelectedImage="\Images\none.png"><![CDATA[ cat =6 AND( ( title LIKE '%Bones%' ) OR ( title LIKE '%CSI%' ) OR ( title LIKE '%90210%' ) OR ( title LIKE '%Glee%' ) OR ( title LIKE '%Vampire diaries%' ) OR ( title LIKE '%Sons Of Anarchy%' ) OR ( title LIKE '%Aspe%' ) OR ( title LIKE '%Lewis%' ) OR ( title LIKE '%Code 37%' ) ) ]]></Filter>
Afbeelding
Gebruikersavatar

Topicstarter
Shidoobee
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 feb 2011, 00:43
Reputation: 0
Usenet: Usenetbucket
Internet: Ziggo
Locatie: Leiden

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#5

Bericht door Shidoobee »

hmm...laat niet alléén dvd5 zien, ik dacht eerst dat 't aan Cat =6 lag..zat nl geen spatie tussen de = en 6..maar dat is 't niet, evengoed bedankt!
PS.wat doet die V5 van Gexa wat de vorige versie niet doet...sharen die hap 8-)
Een dag niet gedownload is een dag niet geleefd.
Gebruikersavatar

VPCF1
Berichten: 162
Lid geworden op: 15 sep 2011, 23:17
Reputation: 0
Usenet: XLUsenet
Internet: Ziggo Z3
Leeftijd: 52

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#6

Bericht door VPCF1 »

Indien je DVD5 enkel wilt hebben:

Code: Selecteer alles

<Filter Name="Series" Image="\Images\none.png" SelectedImage="\Images\none.png"><![CDATA[ cat =6 AND ( subcat = 603 ) AND( ( title LIKE '%Bones%' ) OR ( title LIKE '%CSI%' ) OR ( title LIKE '%90210%' ) OR ( title LIKE '%Glee%' ) OR ( title LIKE '%Vampire diaries%' ) OR ( title LIKE '%Sons Of Anarchy%' ) OR ( title LIKE '%Aspe%' ) OR ( title LIKE '%Lewis%' ) OR ( title LIKE '%Code 37%' ) ) ]]></Filter>
mbt GEXA V5. Deze ondersteund de wijzigingen die in V1.76 zijn toegevoegd.
[knip]
Ook GEXA voor SpotNet wordt door ontwikkeld...

De ontwikkeling van GEXA voor spotgrit gaat natuurlijk wel door.
Laatst gewijzigd door VPCF1 op 11 dec 2011, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#7

Bericht door hjvbft »

Er word gewerkt aan Spotnet 2 welke op een symbolische datum (bijvoorbeeld 11-11-11) word uitgebracht.
De kans bestaat dat de filters dan weer aangepast zijn (extra gerne, talen, hernoemen gerne enz) en GEXA V5 niet meer werkt. Het zou beter zijn als er geen apart programma nodig is om goede filters te kunnen maken.
Of dit bij de volgende Spotnet versie het geval is zullen we pas weten als deze uitgebracht is.
Gebruikersavatar

Topicstarter
Shidoobee
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 feb 2011, 00:43
Reputation: 0
Usenet: Usenetbucket
Internet: Ziggo
Locatie: Leiden

Re: TV Series Filter instellen op DVD5

#8

Bericht door Shidoobee »

Dank, 't werkt nu zoals ik bedoelde...jammer dat Gexa niet meer wordt doorontwikkeld voor spotnet..maarja als dat niet mogelijk is doordat de maker van spotnet blijkbaar niet meewerkt, dan wordt dat idd moeilijk. maar Gexa voor spotgrit..ik heb ook spotgrit, maar de traagheid van de spots, reacties e.d. laden maakt 't nu niet echt aantrekkelijk. laten we hopen op een meer toegankelijker Spotnet 2 dan...mbt 't maken van filters. Bedankt zover.
Vr. Grt
Ruud
Een dag niet gedownload is een dag niet geleefd.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer