Pagina 1 van 1

Foutmelding bij het downloaden van een NZB

Geplaatst: 15 okt 2011, 19:47
door Jeroen1000
Mijn excuses, maar in het juiste forum kon ik niet posten. Ik zal in een "support template lus" denk ik.

Ik vrees dat het probleem misschien bij newdemon ligt, maar hoe verhelp ik het eigenlijk? Ondersteunen ze een bepaalde nieuwsgroep misschien niet? Met name de nieuwsgroep waar de NZB's zich in bevinden?

veel dank,
Jeroen
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Newsdemon
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Antivir Premium
Met welk programma download je?: AltBinz
Wanneer begon je probleem?: Na de overstap naar newsdemon
Geef een beschrijving van je probleem: Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Alles eens nagekeken; Schone installatie. Een boel onopgeloste topics gevonden op het forum:).
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 okt 2011, 10:52] --

Probleem opgelost door poort 8080 te gebruiken voor spotnet. Geen idee waarom het met die poort werkt. Het downloaden in mijn newsreader werkt gewoon met de standaardpoort.
Verplaatst naar juiste forum
- MariaK

Re: Foutmelding bij het downloaden van een NZB

Geplaatst: 19 okt 2011, 14:55
door ManiaK
Dank je wel voor het melden dat je het probleem hebt weten op te lossen, Jeroen! :goed:

Re: Foutmelding bij het downloaden van een NZB

Geplaatst: 19 okt 2011, 15:04
door Jeroen1000
Graag gedaan. Extra opmerking is dat het met AltBinz wel met poort 119 werkt en dat ik voor Newsleecher toch poort 8080 voor het downloaden moet gebruiken. Achja:-) als het maar werkt hé:)