Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet Start niet op

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Grandad
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 feb 2011, 13:39
Reputation: 0

Re: Spotnet Start niet op

#11

Bericht door Grandad »

wheaten schreef:Das minder.

Kijk eerst eens of het topic van Hitnews je vooruit kan helpen. Hier staat ook informatie m.b.t. de settings voor het 'servers.xml' bestand.
Het Spotnet-mapje (servers.xml) staat voor
  • Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet
  • Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet
Is deze folder niet zichtbaar kijk dan hier.
Als deze topics je niet geholpen hebben controleer dan de server status van Hitnews . Wil je even je "servers.xml" bestand hier plaatsen.
Je moet dan wel even je accountnaam en paswoord onzichtbaar maken.
Zoals ik in mijn vorige al melde werkt spotnet en spotliten niet dus ik kan geen bestand sturen
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Spotnet Start niet op

#12

Bericht door ManiaK »

Beste Grandad,
Hitnews werkt in principe wel met Spotlite, dus dat moet geen probleem opleveren. viewtopic.php?f=19&t=2319&start=50 IK zie dat je al vaker met Spotlite gewerkt hebt, dus probeer dat nog eens een keer!
Als zowel Spotnet en Spotlite niet werken en er verder geen meldingen van andere gebruikers zijn mbt problemen bij Hitnews, dan moet je even controleren of je abonnement bij Hitnews nog geldig is en of de gebruikersnaam en het wachtwoord goed ingesteld staan.
Als dat allemaal niet werkt, dan beginnen we toch maar even bij het begin: klik op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift, vul de antwoorden in, plaats de antwoorden in dit topic.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Topicstarter
Grandad
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 feb 2011, 13:39
Reputation: 0

Re: Spotnet Start niet op

#13

Bericht door Grandad »

heb mijn PC opnieuw geinstaleerd spotnet werkt nu weer
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer