Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Notice: Undefined index: prepare_action

Oude en opgeloste problemen van oudere versies van spotweb vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
webjunkie
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 feb 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: telfort

Notice: Undefined index: prepare_action

#1

Bericht door webjunkie »

sinds een klein weekje krijg ik deze error als ik een nzb wil downloaden
Notice: Undefined index: prepare_action in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 159

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 181

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php:159) in C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\SpotNzb.php on line 182
alt.binaries.boneless alt.binaries.dvd part1of1.hDyohI5y3zk0FKKXuv9G@camelsystem-powerpost.local alt.binaries.boneless alt.binaries.dvd part1of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local part2of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local part3of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local part4of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local part5of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local part6of131.hf13Jd9d4ELk&1FiHexD@camelsystem-powerpost.local

etc etc..
het direct naar SAB sturen met push werkt wel goed.
de nzb eerst zoeken (via spotweb) en dan downloaden werkt ook.

via google vind ik wel wat op github maar als ik die link dan volg kan ik het onderwerp niet meer vinden.
W7 x64
XAMPP 1.7.3
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
webjunkie
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 feb 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: telfort

Re: Notice: Undefined index: prepare_action

#2

Bericht door webjunkie »

ik heb de regel

[php]$settings['nzbhandling']['prepare_action'] = 'zip';[/php]

toegevoegd in m'm ownsettings.php en nu krijg ik netjes een zip filetje met de nzb, die netjes door SAB gesnapt wordt.

geen idee waarom 'merge' niet meer werkt.
W7 x64
XAMPP 1.7.3
Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: Notice: Undefined index: prepare_action

#3

Bericht door Carnifex »

Geen idee wat dat kan veroorzaken. Meestal een header ('Location: ..'); iets, maar ben blij dat je het zo hebt kunnen oplossen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer