Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Lees Mij voordat je een nieuw onderwerp plaatst

Oude en opgeloste problemen van vorige spotnet versies vind je hier terug.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Lees Mij voordat je een nieuw onderwerp plaatst

#1

Bericht door Mickroz »

Welkom op Spot-Net.nl. Om ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring heeft, vragen we je om de Algemene Forum Regels te lezen alsmede de volgende richtlijnen voordat je een nieuw onderwerp aanmaakt.

I. Ben je in de juiste plaats? #
  • Hieronder is een lijst van de Spot-Net.nl forums op deze site met hun respectieve beschrijvingen. Van het plaatsen van een onderwerp in het verkeerde forum zal resulteren in dat je onderwerp niet gezien wordt door de mensen die je het best kan kunnen helpen, wees dus zeker dat je het forum kiest dat het beste past bij je probleem. Als je besluit om je onderwerp in een ander forum te plaatsen, lees dan zeker de stickies en aankondigingen die aanwezig zijn in dat forum voordat je een nieuw onderwerp plaatst.
  • Waar moet ik heen voor MOD support? #
    Als de MOD gedownload was van deze site, dan is er een onderwerp aan toegewijd in het MODs in Ontwikkeling of MOD Download Releases. Vraag alle vragen met betrekking tot de MOD in dit onderwerp. MODs gedownload van andere sites worden hier niet ondersteund. Veel MOD auteurs zetten hun eigen sites op en bieden MOD support daar. Als al het andere faalt, dan kun je de MOD auteur direct e-mailen met uw vraag.
  • Hoe rapporteer ik een bug? #
    Bug rapports moeten hier worden ingediend.
II. Zoeken
  • Help Jezelf #
    • De meeste vragen in dit forum zijn beantwoord. Door te zoeken, bespaart u uzelf de tijd die anders besteed te wachten op een reactie. Vóór het begin van een nieuw onderwerp, zorg er dan voor dat u een zoekopdracht alsmede keek door de volgende onderdelen van de site gedaan:
III. Op zoek naar hulp
  • Support Forum
    • Vergeet niet dat degenen die je helpen, dit doen op een vrijwillige basis. Let op het volgende als je een vraag stelt:
      • Net als in het echte leven, heb je veel meer kans om hulp te ontvangen als je bent beleefd en respectvol. Gebruikers die eisen dat ze hulp krijgen of anderen aanvallen worden vaak genegeerd door de community. Gebruikers die er een gewoonte van maken respectloos te zijn zullen worden gewaarschuwd overeenkomstig rule 1d. #
      • Gebruik geen generieke onderwerp titels te gebruiken als "ik heb hulp nodig"of "krijg een foutmelding". Vergeet niet, een beschrijvende titel zal veel meer aandacht trekken dan een generieke. #
      • Als per regel 1i, plaats geen berichten in ALLEEN HOOFDLETTERS, dikgedrukte, grootte, of felle text of het gebruik overmatig veel interpunctie. Dit geld ook voor de onderwerp titel. #
      • Als per regel 1m, Gelieve je onderwerp niet te bumpen tot ten minste 48 uur zijn verstreken sinds de laatste reactie. Aangezien de meeste van ons vragen beantwoorden in de volgorde waarin ze zijn geplaatst, frequent bumpen zal alleen maar verder duwen van hulp. #
      • Bij het starten van een nieuw onderwerp, maak dan zeker gebruik van de Support Request Template. Als je het antwoord niet weet iets, laat het leeg. Houd er echter rekening mee, dat meer details ons helpen een beter antwoord op je vraag te geven. #
  • IRC
    • Als je liever om hulp vraagt via IRC, mag je dat doen in het kanaal #spotnet, #spotlite of #spotweb op irc.quakenet.org. Zorg ervoor dat je de IRC Regels gelezen hebt. Merk op dat bepaalde vragen (met name die welke te maken hebben met wijzigingen in de code) moeilijk zijn om te vragen / beantwoorden in een chatroom. Als algemene regel geldt, dat je meer complexe vragen het beste in het support forum kan vragen. #
Met vriendelijke groet,
Het Support Team

Opmerking: Gelieve een PM naar me te sturen als je een suggestie hebt of een fout ziet in dit bericht.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer