Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Sonarr - geen hits uit Spotweb

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#11

Bericht door mesa57 »

Feit is dat een query naar spotweb met als categorieen 'series' allerlei andere dingen oplevert die helemaal niet onder series vallen. En omdat het aantal resultaten beperkt is, mis je dan een aantal series.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



nachtwens1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2017, 12:20
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Orange

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#12

Bericht door nachtwens1 »

Wie kan mij helpen?

Ik heb spotweb geïnstalleerd op mij synology 9xx
En ook sonarr. Waneer ik spotweb instel als indexeren dan vind sonarr geen spots.
Maar heb om te testen sonarr ook geinstalleert op mij windows computer en als ik hem dan laat zoeken naar spots uit spotweb op mijn synology nas vind hij wel spots.
Dus dan lijkt mij dat in spotweb alles juist staat?
Ik ben hier al vele uren mee bezig maar vind geen oplossing !
Het rare is ook dat sonarr via andere indexer wel spots vind maar helaas nooit met nl subs
Ook heb ik de nas al 2x opnieuw geïnstalleerd en als enige app sonarr met mono maar dit helpt blijkbaar ook niet

Op de synology staat dsm 6.1
Ik draai de laatste versie van spotweb (ook al oudere verie geprobeerd)
Ik heb spotweb ook eens op een oudere synology nas geïnstalleerd met dsm 5.2


Iemand die er meer verstand van heeft ?
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#13

Bericht door mesa57 »

Ik neem aan dat je spotweb als package installeert. En dan is het niet de laatste versie.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#14

Bericht door SynologyDude »

http://synology.nzbusenet.com toevoegen in synology als bron dan heb je de meest recente versie (momenteel).
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#15

Bericht door mesa57 »

Dat is inderdaad erg recent. Maar goed, het lijkt me een sonarr probleem en geen spotweb problem. Dus dan kun je beter op het sonarr forum zijn.
Mocht je een issue met spotweb vinden, dan gaarne dit melden op https://github.com/spotweb/spotweb/issues maar dan wel met de specifieke API call waarvan je resultaat verwacht maar dat desondanks niet krijgt.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#16

Bericht door SynologyDude »

@nachtwens1 het kan ook zijn dat Sonarr niet goed overweg kan met de benaming van bepaalde series dat ligt eigenlijk niet aan Sonnar of spotweb maar aan de spotter. je kan trouwens automatisch nl subs downloaden met Auto-sub voor tv series http://nzbusenet.com/auto-sub-installer ... ology-nas/ en subliminal voor films (al werkt deze minder goed) http://nzbusenet.com/subliminal-installeren-synology/

En ik zou gewoon kodi installeren op een pi dan kan je ook heel makkelijk aan subs komen. Je moet er rekening mee houden dat sonarr of sickrage dit echt niet gaat fixen voor je.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Sonarr - geen hits uit Spotweb

#17

Bericht door mesa57 »

Dat staat trouwens los van het issue dat vanuit Sonarr/Windows wel spots gevonden worden en vanuit Sonarr/DSM niet.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer